تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 4073

تنها مربی زن مسابقات جهانی تهران: دوست دارم مربی والیبال بزرگسالان بلژیک شوم

تنها مربی زن مسابقات جهانی تهران: دوست دارم مربی والیبال بزرگسالان بلژیک شوم

به گزارش ایسنا،  میکی‌مویرت سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلژیک تنها مربی زن مسابقات جهانی تهران است. او در خصوص هدایت تیم ملی پسران زیر ۱۹ سال می گوید که جنسیت مسئله اصلی نیست. فدراسیون جهانی درباره هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان بلژیک توسط این مربی نوشت: میکی‌مویرت مربیگری در یک تیم پسرانه را کاملا طبیعی می

به گزارش ایسنا،  میکی‌مویرت سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلژیک تنها مربی زن مسابقات جهانی تهران است. او در خصوص هدایت تیم ملی پسران زیر ۱۹ سال می گوید که جنسیت مسئله اصلی نیست.

فدراسیون جهانی درباره هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان بلژیک توسط این مربی نوشت: میکی‌مویرت مربیگری در یک تیم پسرانه را کاملا طبیعی می داند. بلژیک در مسابقات قهرمانی جهان زیر ۱۹ سال پسران  به میزبانی تهران، پیشرفت کرده است.

میکی‌مویرت تنها مربی زن در بین ۱۸ تیم شرکت کننده در مسابقات امسال قهرمانی جهان زیر ۱۹ سال پسران در تهران است.  با وجود نادر بودن یک مربی زن که مسئولیت یک تیم مردانه  را قبول کرده، این مربی احساس نمی کند که این مورد خارق العاده ای است.

او قبل از پیروزی تیمش مقابل کلمبیا گفت: “مربیگری مردان برای من عادی است و من همیشه (به جز برخی اوقات)  مربی تیم های پسرانه بوده ام. برای من جنسیت یک مسئله نیست و فکر می کنم هیچ شخصی از هیچ مردی برای مربیگری در تیم زنان سوال نمی کند.”

او ادامه داد: “به عنوان مربی مشغول کمک به مردان و زنان هستم تا آنها والیبالیست های بهتری شوند. برای من هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

میکی‌مویرت  از کودکی عمیقا درگیر والیبال بوده چرا  که پدر والیبالیست خود را در مسابقات و تمرینات دنبال می کرد.   او در سن هشت سالگی شروع به بازی والیبال کرد.

این مربی زن ادامه می دهد: من در ۲۴ سالگی بازی والیبال را زود ترک کردم.

این سرمربی زن اکنون ازدواج کرده و دارای دو فرزند است و  تلاش های خود را برای حمایت از خانواده انجام می دهد. این سرمربی در باره خانواده اش افزود: “آنها همیشه از من حمایت کرده و همواره مسابقات را دنبال می کنند. خانواده ام پست های مجازی را به اشتراک می گذارند و والیبال را دوست دارند. شوهر من یک دونده است. من طرفدار و حامی بزرگ او هستم.

او ادامه داد: من کارم را در مدرسه ورزشی برتر بلژیک دوست دارم.  من دوست دارم بازیکنان را به صورت جداگانه بهبود ببخشم و به تیم کمک کنم تا پیشرفت کند. همچنین دوست دارم که کمک مربی تیم بزرگسالان بلژیک باشم تا از سایر مربیان نیز بیاموزم. یادگیری از سایر مربیان برای من همیشه جالب است و از تجربه  آنها بهره مند می شوم.  

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.