تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 33410

تمرکزم بر تیم‌ملی است / نگذاشتند به مرحله دوم برسیم

تمرکزم بر تیم‌ملی است / نگذاشتند به مرحله دوم برسیم

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، کیفیت رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا را در سطح بالا دانست و اظهار کرد: می‌دانیم که تیم‌های عربی به هندبال نگاه ویژه‌ای دارند و در لیگشان از بازیکنان معتبر خارجی استفاده می‌کنند. در تمامی سنوات مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شاهد بودیم که آن‌ها بسیار مجهز و با آمادگی ۱۰۰

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، کیفیت رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا را در سطح بالا دانست و اظهار کرد: می‌دانیم که تیم‌های عربی به هندبال نگاه ویژه‌ای دارند و در لیگشان از بازیکنان معتبر خارجی استفاده می‌کنند. در تمامی سنوات مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شاهد بودیم که آن‌ها بسیار مجهز و با آمادگی ۱۰۰ درصدی حاضر می‌شوند. 
وی افزود: غیر از حضور بازیکنان خارجی در که در لیگ حضور دارند، برای این رقابت‌ها نیز از ظرفیت ۴ بازیکن لژیونر استفاده می‌کنند و همین امر سبب شده در این مدت  شاهد قهرمانی تیم‌های کویتی، قطری و النجمه بحرین باشیم.
مربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه انتخاب ۳ بازیکن خارجی در سپاهان و استفاده از آن‌ها بر عهده سرمربی مونته‌نگرویی تیم بود، خاطر نشان کرد: ترکیب تیم و بازیکنان خارجی که انتخاب شدند، نظر سرمربی تیم بود و او مستقیما از وجود این بازیکنان استفاده می‌کرد. زمان‌هایی که وارد زمین می‌شدند، زمانی بود که سرمربی از آن‌ها می‌خواست. البته ما نیز چیزی که به نظرمان می‌رسید را به سرمربی اعلام می‌کردیم، اما تصمیم نهایی با او است و در نهایت ایشان باید پاسخگوی برد یا باخت تیم باشد.
رحیمی‌زاده با اشاره به اتفاقات بازی الریان قطر و الکاظمه کویت که سبب صعود نکردن سپاهان شد و اعتراضات طلایی‌های میزبان را به دنبال داشت، تصریح کرد: تیم‌های عربی همیشه وقتی به این مرحله از رقابت می‌رسند می‌خواهند با تبانی تیم‌های خودشان بالا بیایند و تیم‌های دیگری همچون ایران یا آسیا شرقی حذف شوند. ما هم این موضوع را از قبل می‌دانستیم. در نهایت آن‌ها نگذاشتند ما به مرحله دوم راه یابیم و خودشان نیز در مرحله بعد به رقبایشان باختند. هر دو تیم الریان و الکاظمه در دیدار رده‌بندی دوباره به مصاف هم رفتند و الریانی که در بازی مرحله گروهی ۸ گل عقب بود و با یک گل کمتر بازی را واگذار کرد، در این دیدار از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با اختلاف ۷ گل پیروز شد. تبانی اینجا مشخص می‌شود.
این ملی‌پوش اسبق تیم ملی هندبال و سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان اضافه کرد: متاسفانه در آسیا خیلی به مسائلی مانند تبانی توجه نمی‌شود. امیدوارم آنقدر قوی شویم و با آمادگی کامل و مجهز به این مسابقات وارد شویم که کارمان به اما و اگرها گل آوراژ و تبانی و غیره گیر نکند. 
رحیمی‌زاده در پایان یادآور شد: بازی‌های بسیار خوبی برگزار شد و کیفیت مسابقات در حد عالی و بالایی بود. تشکر می‌کنم از باشگاه سپاهان که تدارک این میزبانی بسیار خوب را ارائه دادند. 
او همچنین در خصوص ادامه همکاری با سپاهان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکزم بر تیم ملی نوجوانان است که همزمان با مسابقات اردو آن‌ها را در اصفهان داشتیم. اردو بسیار خوبی بود و ۲ بازی دوستانه با تیم جونیور چین و ازبکستان برنامه‌ریزی کردیم که خوب ظاهر شدند.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان اضافه کرد: از این هفته نیز ادامه اردو را در تهران برگزار می‌کنیم و در این دو سه ماه اعزام تیم ملی نوجوانان تمرکزم کاملا بر تیم‌ملی است، پس از آن در خصوص ادامه همکاری با سپاهان فکر می‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.