تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45602

تقی‌پور درگیری فیزیکی در تمرین تیم فوتسال مس‌سونگون را تائید کرد

تقی‌پور درگیری فیزیکی در تمرین تیم فوتسال مس‌سونگون را تائید کرد

اسماعیل تقی‌پور، در گفت‌وگو با برنامه فوتسال ۲۰۲۰ شبکه ورزش سیما در رابطه با جدایی‌اش از مس‌سونگون ورزقان اظهار کرد: من قراردادم را فسخ نکردم و حتی توافقی هم امضا نکردم؛ فقط در یک جلسه صحبت کردیم. آقای بی‌غم همکار ماست اما در این برهه از فصل به عنوان یک سرمربی در جایگاه مربی دوم

اسماعیل تقی‌پور، در گفت‌وگو با برنامه فوتسال ۲۰۲۰ شبکه ورزش سیما در رابطه با جدایی‌اش از مس‌سونگون ورزقان اظهار کرد: من قراردادم را فسخ نکردم و حتی توافقی هم امضا نکردم؛ فقط در یک جلسه صحبت کردیم. آقای بی‌غم همکار ماست اما در این برهه از فصل به عنوان یک سرمربی در جایگاه مربی دوم در مس‌سونگون به کار گرفته شده است و باید قداست را رعایت کند. من هفته‌های قبل متوجه ارتباط برخی از بازیکنانم با حمید بی‌غم شده بودم اما به روی نیاوردم.
او در رابطه با این‌که سه بازیکن را قبل از بازی با سفیرگفتمان از لیست خارج کرده است گفت: سه بازیکن (حمید احمدی، فرهاد فخیم و بابک نصیری) را از لیست خارج کردیم که کاملا فنی بود و خواستیم جوان‌تر ها بازی کنند.
سرمربی سابق مس‌سونگون ورزقان ادامه داد: من با بازیکنان مشکلی نداشتم و الان هم ندارم. اما از روز اولین مدیریت با ما خوب نبود، در ابتدای فصل ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما فقط ۱۰ درصد از قرارداد اعضای کادرفنی را پرداخت کردند؛ مدیریت کارش را بلد نبود و باید اول ۲۷ درصد پرداخت می‌شد. پس از کش‌وقوس فراوان وعده ۱۰ روزه‌شان دو ماهه شد و بلاخره پرداخت به کادرفنی هم انجام شد.
تقی‌پور گفت: پس از تساوی مقابل فولادزرند ایرانیان در دور رفت؛ از طرف باشگاه گفتند این چه نتایجی است، اما توجه داشته باشید که ما نفراتی همانند سنگ سفیدی، آقاپور و کدخدایی که سال گذشته در تیم حضور داشتند را در اختیار نداشتیم.
سرمربی پیشین مسی‌ها تصریح کرد: چند هفته‌ای بود که مدیرعامل سعی می‌کرد با استفاده از واسطه و برخی نفرات در داخل تیم به من بگوید تا برای جدایی توافق کنم اما من گفتم هر زمان دوست داشتید مرا برکنار کنید و من برای جدایی از تیم توافق نمی‌کنم.
به گزارش ایسنا، تقی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا در اتفاقات جلسه تمرینی شب قبل از بازی با فولادزرند ایرانیان درگیری فیزیکی بین او و اعضای باشگاه مس‌سونگون ورزقان رخ داده است یا خیر؟ گفت: من به سمت پارکینگ ورزشگاه می‌رفتم که دو تن از اعضای باشگاه مس‌سونگون ورزقان که یکی از آن‌ها سرپرست تیم بود، به من حمله کردند و درگیری فیزیکی رخ داد.
او ادامه داد: مشخص بود که کاملاً برنامه‌ریزی شده بود. حتی جو را در سکوها هم آماده کرده بودند اما خدا همیشه بالای سر من است و بازی خوبی انجام دادیم و شش گل زدیم و تیم درحال نائب قهرمانی بود که مرا بیرون گذاشتند و دوست عزیزمان که سرمربی است به عنوان مربی دوم روی نیمکت مس‌سونگون حضور پیدا کرده است.
سرمربی سابق مس‌سونگون ورزقان اضافه کرد: درگیری فیزیکی که خدمتتان عرض کردم روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه اتفاق افتاد و دوستان در باشگاه مس‌سونگون خیلی سریع جلسه کمیته انضباطی تشکیل دادند و روز یکشنبه ۲۳ دی‌ماه حکمی علیه من صادر کردند که این سرعت عمل در نوع خود جالب است.
تقی‌پور گفت: باشگاه مس‌سونگون امسال کلاً هیچ تعاملی با هیات فوتبال و اداره ورزش‌وجوانان نداشت. سال گذشته بازی‌ها به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شد که امسال حتی خبر نتایج‌مان هم منعکس نشد.
او بیان کرد: از آقایان مجید زارعی و فرخ شهرآرا که عضو کادرفنی بودند و همراه من از مس‌سونگون جدا شدند و فرامرز وفایی و احد عباسی که زحمت کشیدند و هنوز هم حضور دارند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.