تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 40753

تظاهرات بزرگ از «نهر تا بحر» در لندن در حمایت از آزادی فلسطین

تظاهرات بزرگ از «نهر تا بحر» در لندن در حمایت از آزادی فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حامیان فلسطین امروز (شنبه) به خیابان‌های لندن آمدند و ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار آتش‌بس و توقف حملات به مردم این منطقه شدند. به گزارش پلیس لندن، حدود ۱۰۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند و شعارهایی نظیر «از نهر تا بحر، فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حامیان فلسطین امروز (شنبه) به خیابان‌های لندن آمدند و ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار آتش‌بس و توقف حملات به مردم این منطقه شدند.
به گزارش پلیس لندن، حدود ۱۰۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند و شعارهایی نظیر «از نهر تا بحر، فلسطین آزاد می‌شود» و «اسرائیل یک دولت تروریستی» است، سر می‌دهند.
در روزهای گذشته نیز صدها نفر از حامیان ملت فلسطین در نقط مختلف جهان از جمله در اروپا و آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه دست به تظاهرات زدند و پرچم‌های فلسطین را به‌رغم ممنوعیت تظاهرات در دست داشتند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات پیاپی و خشونت آمیز علیه نوار غزه را ادامه می‌دهند و برج‌ها، ساختمان‌های مسکونی، تاسیسات غیرنظامی و خدماتی را هدف قرار داده و موجب تخریب گسترده اموال و زیرساخت‌ها و شهادت و زخمی‌شدن بسیاری از فلسطینی‌ها شدند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.