تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 44109

تصویر «عقاب طلایی» روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می‌بندد

تصویر «عقاب طلایی» روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می‌بندد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا نورالله مرادی در این باره گفت: کانون مربیان فوتبال ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود در رسیدن به اهداف و دغدغه‌های سازمان در حوزه محیط زیست تصویر گونه «عقاب طلایی» را روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور درج می‌کند. معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا نورالله مرادی در این باره گفت: کانون مربیان فوتبال ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود در رسیدن به اهداف و دغدغه‌های سازمان در حوزه محیط زیست تصویر گونه «عقاب طلایی» را روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور درج می‌کند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این کارت که قرار است در آئین نکوداشت مربیان برتر سال رونمایی شود، دارای لوگوی سازمان حفاظت محیط زیست است و در مراسمی که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد، به نمایش عمومی درخواهد آمد.  به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مرادی در پایان گفت: در این کارت یک شعار محیط زیستی به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست درج خواهد شد. این رویکرد جدید کانون مربیان فوتبال ایران در تعامل با معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان به عمل آمده است که می تواند تاثیر مثبت و ماندگاری جهت فرهنگسازی در حوزه محیط زیست داشته باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.