تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 401

تصویب اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی

تصویب اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی

به گزارش ایسنا، در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی ماده واحده لایحه شهرداری مبنی بر اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی در دستور کار اعضای شورا قرار داشت که در همین راستا سید محمود میرلوحی در تشریح گزارش کمیسیون گفت: از گذشته نیز مرسوم بوده است که برای ثبت

به گزارش ایسنا، در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی ماده واحده لایحه شهرداری مبنی بر اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی در دستور کار اعضای شورا قرار داشت که در همین راستا سید محمود میرلوحی در تشریح گزارش کمیسیون گفت: از گذشته نیز مرسوم بوده است که برای ثبت خانوارهای مهاجرین مبالغی دریافت می‌شده است که لایحه آن را شهرداری ارسال و ماده واحده آن بدون تغییر به تایید کمیسیون رسید. 

وی ادامه داد: برمبنای آن بهای خدمات برای هر خانوار یک و دو نفره ۲۵۰ هزار تومان است. خانوار سه نفره ۳۵۰ هزار تومان و ۴ نفره ۴۵۰ هزار تومان است که به صورت سالانه و هنگام صدور و تمدید کارت اقامت سالانه دریافت می شود و به ردیف درآمدی به عنوان درآمد عمومی واریز می‌شود. 

وی افزود: شهرداری مجاز است ۴۰ درصد از این مبلغ را برای خود مهاجرین از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین استان تهران اختصاص دهد و ۶۰ درصد از آن متلعق به شهرداری است. 

به گزارش ایسنا، نهایتا با اکثریت آراء اعضای شورای شهر تهران ماده واحده این لایحه به تصویب رسید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.