تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 39274

تساوی شطرنجبازان در دور پنجم مقابل هند

تساوی شطرنجبازان در دور پنجم مقابل هند

به گزارش ایسنا، شطرنج‌بازان ایران در مرحله پنجم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم هندوستان با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید. با اعلام فدراسیون شطرنج در میز یک پرهام مقصودلو مقابل گوکش، نفر هشتم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان را شکست داد. در

به گزارش ایسنا، شطرنج‌بازان ایران در مرحله پنجم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم هندوستان با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید.
با اعلام فدراسیون شطرنج در میز یک پرهام مقصودلو مقابل گوکش، نفر هشتم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان را شکست داد.
در میز دو سوپراستادبزرگ سیدمحمدامین طباطبایی نتوانست مقابل پراگناناندها، نفر شانزدهم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان، به موفقیت برسد و شکست را پذیرفت.
در میز سه پویا ایدنی مقابل ویدیت، نفر بیست‌وهشتم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان، و در میز چهار بردیا دانشور مقابل هاریکریشنا، نفر بیست‌وششم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان، مساوی کردند.
تیم ملی ایران تاکنون مقابل بنگلادش، قزاقستان، چین و ازبکستان به برتری رسیده و مقابل هند مساوی کرده است و همچنان در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در این بخش ۱۳ تیم حضور دارند. این مسابقه تا مرحله نهم ادامه دارد.
پیش از این شطرنج ایران در بخش سرعت بازی‌های آسیایی سه نماینده داشت، سیدمحمدامین طباطبایی در این بخش چهارم شد، مبینا علی‌نسب در رده چهارم ایستاد و پرهام مقصودلو که فقط تا پایان دور هفتم رقابت کرده بود در رده بیست‌وپنجم قرار گرفت.
علت انصراف مقصودلو از این مسابقات کسالت و بروز مشکلات جسمانی اعلام شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.