تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 49753

تراکتور و آلومینیوم با ۱+۳ بازیکن مشترک

تراکتور و آلومینیوم با ۱+۳ بازیکن مشترک

۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت. به گزارش ایسنا، تراکتور که با تساوی مقابل سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم موفق به تثبیت جایگاه خود در مکان سوم جدول با ۳۹ امتیاز شده، حال برای بقا

۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.
به گزارش ایسنا، تراکتور که با تساوی مقابل سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم موفق به تثبیت جایگاه خود در مکان سوم جدول با ۳۹ امتیاز شده، حال برای بقا در حلقه مدعیان نیازمند امتیازات بازی خانگی برابر ایرالکو است. علاوه بر این، تی‌تی‌ها ۷ بازی است که در خانه نباخته‌اند و مقابل اراکی‌ها به دنبال تدوام روند شکست‌ناپذیری‌شان خواهند بود.
در نقطه مقابل، آلومینیوم در دیگر مسابقه معوقه از هفته شانزدهم پس از توقف مقابل هوادار، ۲۹ امتیازی است و در رتبه هفتم حضور دارد. اراکی‌ها برای تثبیت جایگاه‌ خود در میانه جدول درحالی پا به میدان می‌گذارند که نشان داده‌اند حریف دست و پا بسته‌ای نیستند.
هم‌اکنون ۴ بازیکن در اردوی تراکتور و ایرالکو حضور دارند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم در کارنامه‌شان به چشم می‌خورد.

۱. حسین پورحمیدی
بدون شک می‌توان حسین پورحمیدی را ویژه‌ترین چهره مشترک دیدار تراکتور و ایرالکو دانست.
سنگربان ملی‌پوش تی‌تی‌ها که به واسطه جدایی محمدرضا اخباری در ابتدای فصل با اشتباهات متعدد خود تحت فشار هواداران و رسانه‌ها قرار داشت، این روزها شرایط به مراتب بهتری را تجربه می‌کند.
پورحمیدی در سه بازی ابتدایی فصل شش گل دریافت کرد تا شروعی نافرجام داشته باشد. اما این دروازه‌بان در حال حاضر با ثبت ۱۳ کلین‌شیت از این حیث رکورددار است.
او که به صورت قرضی از تراکتور در ایرالکو حضور داشت در اراک بیشترین تعداد کلین‌شیت‌های خود را به ثبت رساند. پورحمیدی در جریان برتری ۴ گله تراکتور در بازی رفت، موفق به بسته نگه‌داشتن چارچوبش شد و باید دید عملکردش این هفته برابر تیم سابق خود چگونه‌ خواهد بود.

۲. محمد آقاجان‌پور
مدافع راست تی‌تی‌ها که سال گذشته با نظر خمس گاه‌وبی‌گاه در پست دفاع وسط هم به کار گرفته می‌شد، مقاطع ابتدایی فوتبال خود را در اراک و با پیراهن ایرالکو سپری کرده است.
آقاجانپور زمانی فرصت بازی برای ایرالکو را کسب کرد که این تیم لیگ‌ یکی بود. این بازیکن فقط ۵ بار با پیراهن اراکی‌ها به میدان رفت و یک گل را برای این تیم به ثمر رساند. مدافع ۲۶ ساله تی‌تی‌ها این هفته در صورت حضور در زمین انگیزه‌های خاصی برای تقابل با تیم دوران جوانی‌اش خواهد داشت.

۳. سید مهدی حسینی
سید مهدی حسینی در فصل‌ ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اولین بار با ایرالکو تجربه بازی در لیگ‌برتر را کسب کرد و با عملکردی درخشان در اراک موفق به ثبت ۶ گل و ۲ پاس‌گل شد.
او در ایرالکو به یک مهره ثابت تبدیل شده بود و در تراکتور گاه‌وبی‌گاه به کار گرفته می‌شود. حال باید دید آیا این هفته پاکو خمس به او فرصت بازی برابر تیم سابقش را خواهد داد یا خیر؟

۴. علیرضا نقی‌زاده
تنها بازیکن فعلی آلومینیوم که سابقه بازی برای تراکتور را داشته علیرضا نقی‌زاده است. هافبک تبریزی ایرالکو سال‌ها در گسترش‌فولاد و تراکتور بازی کرده و به عنوان بازیکنی بومی همواره مورد حمایت پرشورها بوده است.
نقی‌زاده که زمان حضور مجدد فراز کمالوند در تراکتور، بازگشت نافرجامی به جمع تی‌تی‌ها را تجربه کرد، در آلومینیوم مهره‌ای قابل اتکا برای مجتبی حسینی به حساب می‌آید و تقابل این هفته او برابر تیم زادگاهش جذاب خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.