تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 25433

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل فردیس ، حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و محدوده کمالشهر دیده‌ می‌شود و این وضعیت در آزادراه قزوین – کرج محدوده هشتگرد و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل فردیس ، حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و محدوده کمالشهر دیده‌ می‌شود و این وضعیت در آزادراه قزوین – کرج محدوده هشتگرد و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس نیز وجود دارد. همچنین محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز درگیر ترافیک نیمه‌سنگین است.
وی درباره آخرین وضعیت انسداد مسیرها نیز گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود کشور است و تنها محور دارای انسداد فصلی نیز جاده لاسم – ارجمند است. همچنین محور زرآباد – چاهان نیز محور غیرشریانی مسدود است.
شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی در کشور اظهار کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران ، البرز و تهران گزارش شده‌است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های کردستان ، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان و قزوین نیز بارش باران دیده‌می‌شود. 
وی از رانندگان خواست تا در شرایط جوی خاص مانند بارش باران یا برف از رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کنند و از سبقت غیرمجاز نیز بپرهیزند. توجه بیشتر به موارد ایمنی ترافیکی در شرایط جوی خاص باعث کاهش احتمال بروز سوانح رانندگی خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.