تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 40920

تبریک قالیباف به دهقان

تبریک قالیباف به دهقان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آمده است: «برادر ارجمند، جناب آقای حسین دهقان دستاورد انقلاب اسلامی در تحقق آرمان ارزشمند رسیدگی به محرومان و مستضعفان با تشکیل نهادهای ثمربخش و تحقق روحیه جهادی تجلی یافت که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نمونه‌های مبارک آن می‌باشد.

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آمده است:
«برادر ارجمند، جناب آقای حسین دهقان
دستاورد انقلاب اسلامی در تحقق آرمان ارزشمند رسیدگی به محرومان و مستضعفان با تشکیل نهادهای ثمربخش و تحقق روحیه جهادی تجلی یافت که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نمونه‌های مبارک آن می‌باشد.
انتصاب جنابعالی به‌عنوان یکی از چهره‌های خدوم و دارای سوابق موفقیت‌آمیز در عرصه‌های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امیدوارم با حضور جناب‌عالی و اتخاذ تدابیر راهگشا و اقدامات مؤثر جهادی در استفاده از نیروهای مخلص و جوان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ های ارزشمند این مجموعه توانمند، شاهد تحولات مهمی در خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف و مستضعف به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب و رفع چهرۀ محرومیت از بخش‌های محروم و کمترتوسعه‌یافته توأم با سازندگی و آبادانی باشیم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی»
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.