تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44797

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در قشم افتتاح شد

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در قشم افتتاح شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با در آیین افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در قشم، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر مختصات و ویژگی‌ها بی‌نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات‌رسانی بسیار بالایی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با در آیین افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در قشم، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر مختصات و ویژگی‌ها بی‌نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات‌رسانی بسیار بالایی برخوردار است. ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت و جهش پیدا کرده است.
وی افزود: در شرایط غیرجنگی، علاوه بر همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه، حداکثر ظرفیت و امکانات بیمارستان‌های سیار و صحرایی نیروی زمینی سپاه و از جمله همین بیمارستان بزرگ و ویژه ۱۲۸ تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) برای خدمت‌رسانی به مردم اختصاص پیدا کرده است.
 سردار احمد اخوان مهدی معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه نیز با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات عمومی و تخصصی را در بهداری‌های نزسا دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: بیمارستان بزرگ سیار فاطمه زهرا (س) نیروی زمینی سپاه که در نوع خود در منطقه غرب آسیا کم‌نظیر است تا ۲۲ دی ماه در جزیره قشم دایر است و در این مدت روزانه ظرفیت و آمادگی کاملی برای ارائه خدمت عمومی و تخصصی درمانی به بیش از ۶ هزار نفر را دارد.
در این بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی بیش از ۵۳ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص و همچنین ۷۲ پرستار و پیراپزشک فعال هستند. اتاق عمل، جراحی مغز و اعصاب، آی سی یو، سی سی یو، قلب و عروق، ارولوژی، پاراکیلینک، اورژانس، دندانپزشکی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و پاتولوژی از جمله بخش‌های بیمارستان هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.