تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 35945

بیاتی: نقد منجر به پیشرفت می‌شود/ برخی دولت را در انجام جراحی اقتصادی تنها گذاشتند

بیاتی: نقد منجر به پیشرفت می‌شود/ برخی دولت را در انجام جراحی اقتصادی تنها گذاشتند

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سالگرد تنفیذ حکم رئیس جمهور از سوی مقام معظم رهبری و عملکرد دولت در مسیر راه تعیین شده، بیان کرد: دولت آقای دکتر رئیسی با تنفیذ مقام معظم رهبری دو سال پیش کار خود را شروع کرد، البته از همان ابتدا با مشکلات بزرگی مواجه

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سالگرد تنفیذ حکم رئیس جمهور از سوی مقام معظم رهبری و عملکرد دولت در مسیر راه تعیین شده، بیان کرد: دولت آقای دکتر رئیسی با تنفیذ مقام معظم رهبری دو سال پیش کار خود را شروع کرد، البته از همان ابتدا با مشکلات بزرگی مواجه بود که مقام معظم رهبری نیز بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید داشتند و فرمایشات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ خطاب به همه دستگاه‌ها بود.
وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از منابع کشور به عده ای خاص در قالب ارز ترجیحی داده می شد و سوءاستفاده‌های کلانی صورت می گرفت یا از طرف دیگر تامین همه منابع کشور به فروش نفت گره خورده بود که در این شرایط دولت سیزدهم چاره‌ای جز انجام جراحی اقتصادی نداشت.
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر بنده جراحی اقتصادی کار بزرگی بود که دولت سیزدهم انجام داد و لازم بود که همه کشور برای اجرایی کردن آن بسیج می‌شدند اما متاسفانه برخی ها دولت را در انجام جراحی اقتصادی همراهی نکردند و دولت در میدان جراحی اقتصادی تنها ماند.
وی در ادامه با بیان اینکه برای حل مشکلات معیشت و اقتصاد مردم لازم است که همه کشور بسیج شوند، تاکید کرد: از طرف دیگر ما از برخی از ظرفیت های کشور غافل هستیم و هنوز سراغ برخی از منابعی که داریم، نرفته‌ایم. در کشور کمبود منابع نداریم، متاسفانه مشکل مدیریتی داریم.
وی تصریح کرد: بنده بر اصل همراهی دولت تاکید دارم. اکنون برخی از مدیران و معاونان در دولت، برای دولت گذشته بوده و انگیزه کافی برای کار ندارند. دولت باید به منابع انسانی خود توجه کند.
نماینده تفرش ادامه داد: از سوی دیگر انتظار می رود منابع حاصل از مولد سازی و اعتبارات و تسهیلات تکلیفی که مجلس در حوزه اشتغال و سایر بخش ها مصوب کرده است، کارساز بوده و منجر به بهبود وضعیت معیشت مردم شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، با بیان اینکه هر دولتی حتما به نقد نیاز دارد، تاکید کرد: نقد هر تشکیلاتی منجر به پیشرفت خواهد شد به شرطی که این نقد و انتقاد سازنده باشد و از طرف دیگر اگر نقدی انجام می‌شود باید همراه با پیشنهاد باشد البته که نباید فقط ایرادات را دید بلکه باید محاسن هم دیده شود.
بیاتی خاطرنشان کرد: از نظر بنده رئیس جمهور و اکثر وزرا در تراز نیروهای انقلابی هستند اما برخی از معاونان و مدیران کل اینگونه نیستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.