تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 42412

بیاتی: قرارگاه مقابله با معضل آلودگی هوا تشکیل شود

بیاتی: قرارگاه مقابله با معضل آلودگی هوا تشکیل شود

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید معضل آلودگی هوا درباره راهکارهای مقابله با این پدیده بیان کرد: در حال حاضر یکی از معضلات کشور ما به ویژه کلانشهرها بحث آلودگی هوا است. آلودگی هوا بر سلامت همه اقشار جامعه به ویژه افرادی که در مناطق پایین شهر زندگی می

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید معضل آلودگی هوا درباره راهکارهای مقابله با این پدیده بیان کرد: در حال حاضر یکی از معضلات کشور ما به ویژه کلانشهرها بحث آلودگی هوا است. آلودگی هوا بر سلامت همه اقشار جامعه به ویژه افرادی که در مناطق پایین شهر زندگی می کنند اثر گذار است.
وی در ادامه با بیان اینکه قانون لازم برای مقابله با این معضل بزرگ را داریم، اظهار کرد: متاسفانه این قانون به درستی اجرایی نمی شود.
این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: یکی از دلایل آلودگی هوا به خودروها برمی گردد که در قانون پیش بینی شده تا خودروها برقی شده و  یا مصرف بنزین آنان به حداقل کاهش یابد. از سوی دیگر از طرق مختلف از مردم عوارض اخذ می‌شود که باید منابع حاصل از این محل برای مقابله با معضل آلودگی هوا هزینه شود.
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: متاسفانه عوارضی که از مردم گرفته می شود، به شهرداری ها داده می شود و شهرداری ها نیز از این محل حقوق نیروهای خود را پرداخت می کنند، در حالی که این منابع نباید صرف هزینه های جاری شود.
بیاتی در پایان گفت: از نگاه بنده برای مقابله با معضل آلودگی هوا لازم است که یک قرارگاه با حضور دستگاه های متولی تشکیل شود تا گامی واحد برای کنترل این پدیده برداشته شود چراکه ادامه این معضل خواه ناخواه سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.