تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 33540

بزرگترین فستیوال پرورش اندام استان البرز برگزار می‌شود

بزرگترین فستیوال پرورش اندام استان البرز برگزار می‌شود

وحید ریحانی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: مسابقات پرورش اندام استان البرز جام اسطوره پرورش اندام استان البرز و جهان، مرحوم بیت الله عباسپور با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار درکرج  برگزار می‌شود.  وی افزود: این مسابقات هر ساله دو مرتبه در فصل‌های تابستان و زمستان با استقبال بی‌نظیر جوانان وعلاقه‌مندان به بدنسازی برگزار

وحید ریحانی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: مسابقات پرورش اندام استان البرز جام اسطوره پرورش اندام استان البرز و جهان، مرحوم بیت الله عباسپور با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار درکرج  برگزار می‌شود.
 وی افزود: این مسابقات هر ساله دو مرتبه در فصل‌های تابستان و زمستان با استقبال بی‌نظیر جوانان وعلاقه‌مندان به بدنسازی برگزار می‌شود.
رئیس کمیته پرورش البرز تصریح کرد: مسابقات به صورت کاپ آزاد بوده و نفرات برتر چهار  دسته اورال جوایزی نقدی دریافت می‌کنند.
ریحانی ادامه اداد:  سطح مسابقات پرورش اندام استان البرز در کشور بسیار بالاست  به طوری که شرکت کنندگان بسیاری از استان های مختلف خواهان شرکت در این مسابقات هستند.
وی بیان کرد: این مسابقات روز جمعه دوم تیر ماه ساعت ۹  صبح در سالن ۲۵۰۰ نفری انقلاب اسلامی کرج آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان باید ۲۴ ساعت قبل از شروع مسابقات جهت انجام وزن کشی راس ساعت ۱۵ در همین محل حضور داشته باشند.
ریحانی با بیان اینکه  البرز در برگزاری مسابقات پرورش اندام سرآمد دیگر استان ها در کشور است ادامه داد: این مسابقات به دلیل کیفیت و از نظر برگزاری از سطح کشوری نیز بالاتر است به همین دلیل است که هرساله شاهد حضور ورزشکاران زیادی از سراسر کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در ۳۳  دسته در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار، بیلدینگ، فیتنس و فیتنس استایل برگزار می شود.
رئیس کمیته پرورش اندام استان البرز در پایان گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری پرورش اندام که مرداد ماه سال جاری در اردبیل برگزار می شود اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.