تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 40439

برگزاری مجمع موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تا ٣٠ دیماه

برگزاری مجمع موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تا ٣٠ دیماه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجف پورکردی در همایش مدیران عالی موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی در مسیر شفافیت سازمانی به ضرورت هماهنگی و هم افزایی در حوزه‌های نظارتی از ستاد صندوق تا هلدینگ‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: یکی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حمیدرضا نجف پورکردی در همایش مدیران عالی موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی در مسیر شفافیت سازمانی به ضرورت هماهنگی و هم افزایی در حوزه‌های نظارتی از ستاد صندوق تا هلدینگ‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف این نشست‌ها و هم اندیشی‌ها، ایجاد گفتمان واحد و قالب سازمانی در حوزه راهبری از حیث نظارت و کنترل است.
مدیرعامل صندوق ذخیره با اشاره به اهمیت برگزاری به موقع و منظم مجامع شرکت‌ها اظهارکرد: واحدهای داخلی در حوزه برگزاری مجامع سازمانی باید به وظایف خود عمل کنند و راهبری این مهم با مدیران عامل شرکت‌هاست.
نجف‌پورکردی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات پیش مجمع که برای تمام شرکت‌ها برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: یکی از زوایایی که دنبال آن هستیم اهمیت بالای این جلسه و جلوگیری از سهل انگاری آن است.
وی تصریح کرد: هر تاخیری در برگزاری مجامع موجب تاخیر در برگزاری مجمع هلدینگ‌ها و به تبع آن موسسه خواهد شد که داعیه شفافیت را برای سهامداران متزلزل می‌کند.
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هدف گذاری کردیم تا ٣٠ دی ١۴٠٢ مجمع موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شود و به تبع آن باید پیش از این مجمع سایر شرکت‌ها و هلدینگ‌ها برگزار شود.
 نجف‌پور کردی با اشاره به اینکه در زمان‌بندی مشخص شده مجامع، باید برای پاسخگویی به ذی‌مدخلان پاسخ روشن داشته باشیم، ادامه داد: احترام به معلمان به عنوان سهامداران در اصول کارها نهفته است و بی توجهی به قانون و ارزش‌های حاکم بر آن خدشه به اصول است و ما در این همایش روی این اصول تمرکز داریم و نگاه ابزاری نباید به آن داشته باشیم.
بنا بر اعلام  روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: با این رویکرد عمق بخشی استراتژیک خواهیم داشتیم و این کار را تحت عنوان نظام راهبری دنبال می‌کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.