تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21472

برپایی رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد

برپایی رپرتوار کودک و نوجوان در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، رپرتوار تابستانی تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر شهرزاد تا پایان شهریور امسال ادامه خواهد داشت و نمایش‌های برگزیده در این رپرتوار به شکل گردشی به اجرا در می‌آیند. این رپرتوار که شامل پنج نمایشنامه از قصه های خاطره انگیز است هر روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، رپرتوار تابستانی تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر شهرزاد تا پایان شهریور امسال ادامه خواهد داشت و نمایش‌های برگزیده در این رپرتوار به شکل گردشی به اجرا در می‌آیند.
این رپرتوار که شامل پنج نمایشنامه از قصه های خاطره انگیز است هر روز در سالن های یک و سه تئاتر شهرزاد به اجرا در خواهد آمد.
نمایش های «پاهای خانم هزارپا» به نویسندگی ندا حاجی بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی، «پنگوئن ها»به نویسندگی و کارگردانی زیبا برجی فلاح، «نگو نمیشه» به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری، «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی و «نیم وجبی» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی در قالب این رپرتوار روی صحنه می روند.
سبک و شیوه‌ اجرایی این نمایش‌ها به گونه های مختلف موزیکال، عروسکی، آموزشی و تلفیقی است و از ویژگی های اصلی این رپرتوار می‌توان به ماهیت کودک محور آنها اشاره کرد. رپرتوار اجرای تئاتر کودک و نوجوان تحت عنوان (خاطره بازی تابستانی) به اهتمام پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.