تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 29377

برپایی۶۰۰غرفه وپایگاه سیارکانون پرورش فکری در مسیر راهپیمایی/اهدای یک میلیون جلد کتاب به کودکان

برپایی۶۰۰غرفه وپایگاه سیارکانون پرورش فکری در مسیر راهپیمایی/اهدای یک میلیون جلد کتاب به کودکان

حامد علامتی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردا و همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور اقدام به برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور خواهد کرد. وی افزود: واحدهای سیار، تماشاخانه‌های سیار و هنرمندان ما در

حامد علامتی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردا و همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور اقدام به برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور خواهد کرد.
وی افزود: واحدهای سیار، تماشاخانه‌های سیار و هنرمندان ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نقاط و غرفه‌های تعیین شده حضور خواهند داشت و برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کنند؛ از برنامه‌های نمایشی گرفته تا تئاتر خیابانی، سرود، سرگرمی، بازی و اهدای کتاب‌هایی که متناسب با تاریخ انقلاب هستند و با ادبیات کودکانه نگارش شده‌اند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه فردا بیش از یک میلیون جلد کتاب را به کودکان اهدا می‌کنیم، گفت: در عین حال در خود تهران به صورت ویژه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی شش استیج و تریلی سیار را در نقاط مختلف تهران مستقر خواهیم کرد که بچه ها بتوانند هم از امکانات تدارک دیده شده استفاده و هم در پویشی که طراحی کرده‌ایم، شرکت کنند.
علامتی اضافه کرد: بچه‌ها می‌توانند در قالب این پویش، دست سازه‌هایشان را متناسب با نگاهی که به جمهوری اسلامی ایران خصوصا پرچم‌مان دارند، آماده کرده و یا نقاشی کنند و با خود بیاورند و جایزه بگیرند.
به گفته وی، در کل کشور حدود ۶۰۰ غرفه و پایگاه سیار داریم؛ در هر شهری حداقل یک غرفه خواهیم داشت و به روستاها نیز ماشین و یا تریلی سیار اعزام می‌کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.