تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 2518

حسینی: نتایج فصل گذشته پیکان کارم را سخت می‌کند/ جوانان جدیدی را به فوتبال معرفی می‌کنیم

حسینی: نتایج فصل گذشته پیکان کارم را سخت می‌کند/ جوانان جدیدی را به فوتبال معرفی می‌کنیم

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی درباره حضورش به عنوان سرمربی جدید پیکان اظهار کرد: پیکان یک مجموعه بی حاشیه و یکدل است که شاید هر مربی‌ای دوست داشته باشد کار کردن در چنین فضایی را تجربه کند. بعد از صحبت هایی که با مدیران باشگاه و به خصوص آقایان اکبر محمدی مدیرعامل و اسحاق اینانلو رییس

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی درباره حضورش به عنوان سرمربی جدید پیکان اظهار کرد: پیکان یک مجموعه بی حاشیه و یکدل است که شاید هر مربی‌ای دوست داشته باشد کار کردن در چنین فضایی را تجربه کند. بعد از صحبت هایی که با مدیران باشگاه و به خصوص آقایان اکبر محمدی مدیرعامل و اسحاق اینانلو رییس هیات مدیره داشتیم توافقات خوبی بین ما انجام شد و قرارداد را امضا کردیم. امیدوارم بتوانم قدمی برای موفقیت پیکان در لیگ آینده بردارم.

وی ادامه داد: جا دارد از اعتماد مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو و همچنین مسئولان پیکان تشکر کنم. قطعا همه تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم با کسب نتایج در خور نام پیکان جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم.

سرمربی جدید پیکان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی رسما کارش را شروع می‌کند، گفت: کار ما بلافاصله بعد از امضای قرارداد شروع شده است. امروز صبح جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه داشتیم و قرار است این جلسات ادامه دار باشد. اقدامات لازم را برای نقل و انتقالات و بستن تیمی قدرتمند انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تیم را به بهترین شکل روانه مسابقات کنیم. طی روزهای آینده نیز تمرینات را برای فصل جدید استارت می‌زنیم و خود را برای حضور در مسابقات آماده خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به نتایج خوب تیم فوتبال پیکان در فصل گذشته لیگ برتر تاکید کرد: نتایج خوبی که تیم در فصل گذشته کسب کرد، کار ما را در فصل جدید سخت‌تر می‌کند. با این حال نتایج فصل گذشته نشان از اتحاد و همدلی نزد تمام ارکان مجموعه پیکان دارد. قطعا تلاش می‌کنیم تا این همدلی ادامه دار باشد و همه اعضا و کارکنان باشگاه و افرادی که در تیم فوتبال مشغول به کار می‌شوند، کاملا دلی کار خود را جلو ببرند و ان‌شاءالله نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره همکارانش در کادرفنی پیکان خاطرنشان کرد: صحبت های لازم با باشگاه در این خصوص انجام شده و به زودی همکارانم را معرفی خواهم کرد.

حسینی در پایان درباره استفاده از بازیکنان جوان در پیکان افزود: تا جایی که من اطلاع کسب کردم آکادمی باشگاه پیکان یکی از قدرتمندترین ها است و سال گذشته همه دیدند که استفاده از جوانان پرورش یافته در این آکادمی چقدر در کسب نتایج خوب این تیم تاثیرگذار بود. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و باز هم جوانان دیگری را در لیگ برتر به زمین بفرستیم. شک نکنید از همه ظرفیت ها برای ارتقای برند پیکان استفاده می‌کنیم و امیدوارم به اهدافی که داریم برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.