تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 34635

برنامه یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال/ جدال لهستان با برزیل

برنامه یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال/ جدال لهستان با برزیل

به گزارش ایسنا، با پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال در سه هفته، تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعدی این مسابقات مشخص شد. شهر گدانسک لهستان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در گروه مردان است که این رقابت‌ها از ۲۸ تیرماه تا یکم مرداد با 8 دیدار پیگیری خواهد شد. تیم‌های ژاپن،

به گزارش ایسنا، با پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال در سه هفته، تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعدی این مسابقات مشخص شد.
شهر گدانسک لهستان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در گروه مردان است که این رقابت‌ها از ۲۸ تیرماه تا یکم مرداد با 8 دیدار پیگیری خواهد شد. تیم‌های ژاپن، لهستان، آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و فرانسه موفق شدند با عملکردی خوب در دور مقدماتی، به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات صعود کنند.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳:
آمریکا- فرانسه
ایتالیا- آرژانتین
ژاپن- اسلوونی
برزیل- لهستان
در مرحله نیمه نهایی نیز برنده ایتالیا- آرژانتین با برنده آمریکا- فرانسه مبارزه می‌کند. در سوی دیگر جدول نیز  برنده ژاپن- اسلوونی با برنده برزیل- لهستان مسابقه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، با ۱۱ امتیاز و ۲ برد در رده ۱۴ این رقابت‌ها ایستاد و از صعود به جمع هشت تیم برتر این مسابقات بازماند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.