تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 43471

برنامه داریم اما خبری از اردوی پاراتیراندازی نیست!

برنامه داریم اما خبری از اردوی پاراتیراندازی نیست!

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازی برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای این که استارت کار را در تیراندازی بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بزنیم از چهارم تا هشتم دی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان را در فدراسیون برگزار می‌کنیم که البته حضور

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازی برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای این که استارت کار را در تیراندازی بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بزنیم از چهارم تا هشتم دی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان را در فدراسیون برگزار می‌کنیم که البته حضور ملی پوشان در این مسابقات الزامی نیست و به صورت آزاد برگزار می‌شود. بعد از قهرمانی کشور سعی داریم بلافاصله اردوی تیم ملی را برپا کنیم که شروع اردوها بستگی به زمانبندی کمیته ملی پارالمپیک دارد که چه زمانی مجوز برگزاری اردوها را بدهد.
وی گفت: با توجه به این که سال آینده بازی‌های پارالمپیک پاریس را پیش رو داریم برای این که تا شروع اردوها زمان را از دست ندهیم به تیراندازان برنامه تمرینی و حتی بدنسازی دادم که به صورت غیرمتمرکز تمرینات را پیگیری کنند تا دچار افت نشوند. البته اجرای برنامه‌ها در اردوهای متمرکز شرایط بهتری را برای تیراندازان رقم می‌زند که امیدوارم زودتر اردوها برگزار شود تا از نظر زمانبندی مشکلی در اجرای برنامه‌ها نداشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده‌اید؟ افزود: در حال حاضر ۶ سهمیه در پاراتیراندازی کسب شده که هنوز نمی‌دانیم از این تعداد با چند ورزشکار می‌توانیم در پارالمپیک پاریس شرکت کنیم و بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد.
وی همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: ساره جوانمردی در حال حاضر در ۱۰ متر بادی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده اما در ۵۰ متر خفیف برای کسب سهمیه باید در دو تورنمنت برون مرزی شرکت کند تا سهمیه این ماده را نیز کسب کند.
امیری با بیان این که برنامه داریم اما خبری از برگزاری اردوها نیست، افزود: با وجود این که برنامه‌های آماده سازی ورزشکاران پاراتیراندازی را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه داده‌ام اما خبری از برگزاری اردوها نیست و همچنان منتظر اعلام زمان برگزاری اردوها از سوی فدراسیون هستیم تا زودتر برنامه‌های خود را اجرا کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از برنامه‌های پیش‌بینی شده عقب هستید؟ گفت: خوشبختانه از تمرینات عقب نیستیم و ورزشکاران به صورت غیرمتمرکز تمرینات را پیگیری می‌کنند اما تاخیر در برگزاری اردوها تاثیر خود را در روند آماده سازی ورزشکاران خواهد گذاشت که امیدوارم اردوها به موقع برگزار شود.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را کمبود فشنگ استاندارد و با کیفیت عنوان کرد و افزود: برای آماده سازی تیراندازان جهت شرکت در پارالمپیک پاریس با کمبود فشنگ استاندارد و درجه یک حتی در تمرینات مواجه هستیم. فشنگ‌های ایرانی دقت لازم را ندارد و رکورد واقعی تیراندازان را در تمرینات نشان نمی‌دهد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.