تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 37163

برقراری بیش از ۹۹ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در لرستان

برقراری بیش از ۹۹ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در لرستان

سردار یحیی الهی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی‌ها و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی لرستان در مرداد ماه سال جاری ۹۹ هزار و ۹۰۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است. وی افزود: از این

سردار یحیی الهی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی‌ها و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی لرستان در مرداد ماه سال جاری ۹۹ هزار و ۹۰۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد تماس ۳۸ هزار و ۴۴ مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که ۳۸ درصد از کل تماس‌ها را شامل می‌شود.
الهی گفت: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز ۶۲ درصد از تماس‌ها ارشاد و راهنمایی و غیره بوده که توسط کارشناسان این مرکز انجام شده است.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: این حجم از تماس‌های مردم استان با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی بوده که همین اعتماد مردم باعث افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.