تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 44450

بررسی نقش گروه‌های سیاسی در میدان باز انتخابات

بررسی نقش گروه‌های سیاسی در میدان باز انتخابات

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در سومین برنامه «شش در دو» که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، «امیرحسین جوانشیر فعال سیاسی و رسانه» و «سجاد سالک رئیس‌ دفتر سیاسی حزب ندای ایرانیان» به ابعاد مختلف رقابت انتخاباتی در کشور می‌پردازند. همچنین در این برنامه تأثیر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در سومین برنامه «شش در دو» که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، «امیرحسین جوانشیر فعال سیاسی و رسانه» و «سجاد سالک رئیس‌ دفتر سیاسی حزب ندای ایرانیان» به ابعاد مختلف رقابت انتخاباتی در کشور می‌پردازند. همچنین در این برنامه تأثیر انتخابات در فضای سیاسی‌اجتماعی کشور و همین‌طور رعایت اخلاق انتخاباتی مورد توجه است.

 گفتنی است؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو گفت‌وگو و روزنامه جام‌جم است و روزهای دوشنبه به‌صورت هفتگی در یکی از استودیوهای سازمان صداوسیما تولید و به‌صورت زنده پخش می‌شود.
 بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و از پخش زنده خبرگزاری دانشجویان ایران، نرم‌افزار کاربردی ایران صدا و موج اف‌ام ردیف ۵/۱۰۳مگاهرتز رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.
 نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.
 مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.
 انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.