تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 28938

مدیرعاملی که یک‌تنه تلاش می‌کند/ علاقبند: ملاثانی می‌خواهد مدعی صعود باشد

مدیرعاملی که یک‌تنه تلاش می‌کند/ علاقبند: ملاثانی می‌خواهد مدعی صعود باشد

امیرحسین علاقبند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت مالی این تیم، اظهارکرد: از نظر مالی تیم با مشکلی مواجه نیست و اگر به 4 تا 5 بازیکن دیگر پرداختی داشته باشیم، پرداختی به بازیکنان به 50 درصد می رسد. من یک تنه تلاشم این بوده است که استقلال ملاثانی در بهترین شرایط

امیرحسین علاقبند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت مالی این تیم، اظهارکرد: از نظر مالی تیم با مشکلی مواجه نیست و اگر به 4 تا 5 بازیکن دیگر پرداختی داشته باشیم، پرداختی به بازیکنان به 50 درصد می رسد. من یک تنه تلاشم این بوده است که استقلال ملاثانی در بهترین شرایط ممکن مقابل حریفان ظاهر شود و بازیکنان دغدغه ای نداشته باشند.
وی بیان کرد: تیم با حضور آقای فریسات وضعیت فنی خوبی داریم و تیم واقعا یک بازی روی زمین و با کیفیت بالا به نمایش می گذارد و همین بازی را در دیدار دربی مقابل استقلال خوزستان دیدیم و یک تیم مردمی به نام استقلال ملاثانی توانست مقابل تیمی که به اذعان اهالی فوتبال با هزینه بسیار و حمایت گروه ملی امسال شرایط خوبی در لیگ یک دارد، ایستادگی کند. من واقعا با هزینه شخصی خودم در حال تیم داری هستم و حتی بعد از همین بازی دربی متنی را خواندم که نوشته بود، زور گروه ملی به مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی نرسید و از این که می بینم علاقه مندان ملاثانی در جریان سختی کار و تلاش مجموعه برای بهبود شرایط هستند، خوشحالم.
مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: این جدال بین دارها و ندارها بود و تساوی ارزشمندی به دست آوردیم و ان شاءالله اگر در بازی پیش رو مقابل چوکا نیز برنده از زمین خارج شویم، مجددا در بین مدعیان قرار می گیریم زیرا با یک برد جایگاه تیم ها تغییر می کند.
وی درباره اینکه برخی کارشناسان معتقدند که استقلال ملاثانی نسبت به گذشته که متهم به بازی ضد فوتبال بود بازی بهتری به نمایش می گذارد، عنوان کرد: خدا را شکر اکنون تیم شخصیت متقاوتی به خود گرفته است و بازی روی زمین به نمایش می‌گذارد.
علاقبند در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما جزو آن دسته از مدیرعاملانی هستید که ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارید و این نیز در عملکرد بازیکنان استقلال ملاثانی تاثیرگذار بوده است، گفت: بله واقعا ارتباط خوبی بین من و بازیکنان وجود دارد و با هم زندگی می کنم و امیدوارم همین ارتباط خوب بین من و بازیکنان با کیفیت استقلال تداوم و در نهایت منجر به مدعی شدن مجدد تیم شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف من این است که روح جنگندگی در بازیکنانم حفظ شود و مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.