تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 23824

بررسی دنگ و فنگ‌های اداری در «رادیو صبا»

بررسی دنگ و فنگ‌های اداری در «رادیو صبا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دنگ و فنگ» عنوان یکی از برنامه‌های اقتصادی این شبکه است که با شعار «الف مثل اقتصاد» در راستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشکلات تولید در کشور می پردازد. این برنامه روز جمعه ۲۹ مهر برنامه «دنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دنگ و فنگ» عنوان یکی از برنامه‌های اقتصادی این شبکه است که با شعار «الف مثل اقتصاد» در راستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشکلات تولید در کشور می پردازد.
این برنامه روز جمعه ۲۹ مهر برنامه «دنگ و فنگ» با موضوع ترس از کارآفرینی راهی آنتن می‌شود.
 رادیو صبا دراین برنامه اقتصادی با نگاهی طنزبه نقد و بررسی این دنگ و فنگ‌های اداری به عنوان موانع جدی تولید در کشور می پردازد.
در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:
کارآفرینی به استراتژیک‌ترین و مهم‌ترین ابزار توسعه اقتصادی جوامع پیشرفته تبدیل شده است. ظرفیت سازی برای توسعه کارآفرینی از یک سو مستلزم ارائه آموزش ها و مهارت های کارآفرینی با رویکرد بازار محور و براساس نیازهای جامعه است، اما از سوی دیگر توسعه کارآفرینی نیازمند شناخت و رفع موانع و ایجاد زمینه های مناسب جهت توسعه فعالیت های تولیدی و خدماتی است.
شاید بتوان گفت که کارآفرینان قبل از آنکه رقابـت بخش خصوصی را برای فعالیت های خود احساس کنند، موانعی مانند قوانین و مقررات اداری و انحصارات دولتی را مانع کسب و کار خود می بینند.
«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی امیر اکبری و بازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.