تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 48682

برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد

برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان (دسته دو بوندس‌لیگا)، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با درخشش مجدد ستاره ایرانی خود، بیست و دومین برد فصلش را کسب کند. در این دیدار که با برتری قاطع ۹۷ – ۷۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «بوخوم» به پایان رسید، بهنام

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان (دسته دو بوندس‌لیگا)، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با درخشش مجدد ستاره ایرانی خود، بیست و دومین برد فصلش را کسب کند.
در این دیدار که با برتری قاطع ۹۷ – ۷۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «بوخوم» به پایان رسید، بهنام یخچالی، ستاره لژیونر بسکتبال ایران موفق شد در ترکیب گلادیاتورها ۲۴ امتیاز، ۳ پاس گل، ۵ ریباند و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کند تا با تاثیرگذاری ۳۱، بهترین بازیکن زمین شود.
کوارترهای اول، دوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۳-۱۲، ۲۱-۲۰ و ۳۳-۱۴ به سود گلادیاتورها پایان یافت تا با وجود شکست ۲۰-۲۹ در کوارتر سوم، یخچالی و یارانش با ۲۲ امتیاز برتری به پیروزی دست یابند.
تیم رومراشتروم گلادیاتور تریر با کسب ۲۲ برد، ۵ باخت و ۴۴ امتیاز از ۲۷ بازی، صدرنشین این رقابت‌ها است و شانس اول صعود به بوندسلیگا محسوب می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.