تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
کد خبر : 27744

با عملکردی فوق العاده به یک میلیاردر تبدیل شدم

با عملکردی فوق العاده به یک میلیاردر تبدیل شدم

موفقیت توسط کسانی که تلاش می کنند حاصل می شود و حفظ می شود، نه کسانی که منتظر رسیدن فرصت ها هستند. افراد موفق با تلاش خود فرصت ها را می سازند و از آنها در جهت درست، بهترین و بیشترین بهره را می برند. برای موفق و ثروتمند بودن در کسب و کار، هیچوقت

موفقیت توسط کسانی که تلاش می کنند حاصل می شود و حفظ می شود، نه کسانی که منتظر رسیدن فرصت ها هستند. افراد موفق با تلاش خود فرصت ها را می سازند و از آنها در جهت درست، بهترین و بیشترین بهره را می برند. برای موفق و ثروتمند بودن در کسب و کار، هیچوقت دیر نیست و کافیست کمی تامل کنید. تا انتها ی مقاله با من همراه باشید.

لنت ترمز الیگ ۴۰۵

خرید لنت ترمز الیگ ۴۰۵ در بازار های بزرگ قطعات یدکی انجام می شود. حواستان باشد لنتی را خریداری کنید که تمام استاندارد های روز را داشته باشد.

باید لنت ترمز الیگ ۴۰۵ را بخرید که نصبی آسان داشته و طول عمر بالایی داشته باشد. توان ترمز گرفتن بالا را داشته و به محیط زیست آسیب نزند.

اگر لنتی که می خرید دارای مواد شیمیایی، آزبست باشد، به محیط زیست صدمات جدی وارد می کند. افراد سودجو بسیاری هستند که جنس تقلبی را به اسم جنس اصل به مشتریان عرضه می کنند.

خریداران به دلیل نداشتن تجربه در اکثر مواقع گول می خورند. در مورد برند های معتبر این ضمانت وجود دارد که محصولی که انتخاب می کنید بسیار دیرتر از برند های دیگر دچار فرسودگی می شوند.

لنت ترمز 206 عظام

مشخصات لنت ترمز 206 عظام  بسیار گستره است. این قطعه انواع مختلفی از جمله: لنت دیسکی، سرامیکی، کم فلز و… می‌باشد.

استفاده از لنت ترمز 206 عظام دیسکی موجب می‌شود طول عمر سیستم ترمز بالا رود و برای مسیر های کوهستانی مناسب نیستند.

در لنت کم فلز از کامپوزیت فلز استفاده شده است، دارای کیفیت و قابلیت بالایی میباشد. دقت داشته باشین که گوشه های لنت سطحی صاف و برند محصول حک شده باشد.

به این نکات توجه داشته باشید که محصولدر چه نوع بسته بندی قرار دارد و از برندی که تهیه می‌کنید خاطر جمع باشید که تقلبی نباشد.

قبل از خرید لنت ترمز 206 عظام از آک بودن قطعه مطمئن شوید، چون این لنت ها می بایست دمای بسیار بالایی را تحمل کنند.

لنت ترمز های اصل از الیاف فلزی تهیه شده اند که عمر و عملکرد بالایی دارند ولی صدای اندکی ایجاد می‌کنند.

لنت ترمز textar

قیمت لنت ترمز textar ثابت نیست، خرید و فروش این نوع از لنت ترمز در سراسر کشور با توجه به کیفیت و قیمت آن متفاوت بوده است.

همانطور که می دانید لنت ترمز textar یکی از کلیدی ترین قطعات خودرو می باشد، پس کیفیت و مرغوبیت آن باید بالا باشد.

خودروهایی که ترمزهای abs دارند به علت اینکه لنت در این خودروها آسیب بیشتر می بیند بایستی که لنت های بهتری انتخاب نمایند به همین دلیل ما خرید لنت ترمز textar را به شما پیشنهاد می کنیم.

خودروهایی که برای حمل بار یا جابجایی مسافر استفاده می شود، باید لنت های مثل لنت ترمز textar که مقاومت بالایی دارند استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.