تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 52163

با شلوار مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم بهتر است

با شلوار مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم بهتر است

انتخاب نوع لباس و پوشش یکی از مسائلی است که برای بسیاری از افراد مهم است، نوع پوشش و استایل هرفرد نشانه تیپ شخصیتی آن فرد می باشد، استایل باتوجه به سلیقه ها و علایق کاملا متفاوت است، امروزه مدل وسبک لباس پوشیدن افراد کاملا خاص و متفاوت شده است.

کفش، شلوار و استایل کردن آن ها به ویژه برای آقایان می تواند در تیپ و زیبایی ظاهری آن ها تاٍیر مثبت داشته باشد، رنگ شناسی و ست کردن یکی از هنرهایی است که سلیقهٔ شما را در لباس پوشیدن نشان می دهد.

انواع مختلفی از شلوارها وجود دارند مانند: شلواربگی، شلوارپارچه ای، شلوار کتان، شلوار کارگو، شلوار مام استایل و… که هرکدام از این ها با یک شلوار باید استایل شوند تا استایل شما جذاب و درنظرها مورد پسند واقع شود.

انواع کتانی در مدل ها و برند های مختلف مانند: آدیداس، نایک، ریباک، اسکچرز، سالامون و…وجود دارد، ما قصد داریم در این مقاله بگوییم با شلوار مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم بهتر است.

شلوار جین مام استایل مردانه را با چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جین مام استایل امروزه یکی از شلوار هایی است که ترند شده است و شما می توانید با کفش های مناسب آن را استایل کنید، برخی آن را با واژه مام جین نیز نام می برند، این شلوار ها در قسمت بالا تقریبا گشاد هستند و در قسمت مچ پا تنگ تر می شوند اما به طورکلی از دسته شلوار های محسوب می شوند، فاق آن ها بلند وبرش راحت وآزادی دارد.

شلوارهای مام استایل در دهه ۸۰ میلادی وارد مد شده و در بین تینیجر ها محبوبیت پیدا کرده است.

در ادامه شما را با مدل و انواع کفش و کتونی مناسب با شلوار مام استایل آشنا می کنیم.

 با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم

  1. کفش کتونی

انتخاب کفش کتونی یکی از انتخاب های جذاب و زیبا برای استایل کردن با شلوار مام استایل است و شما با این کتونی هم احساس راحتی دارید و هم اسپرت به نظر می آیید، پوشیدن کتونی با رنگ های مشکی، طوسی، سفید که رنگ های خنثی هستند به شما کمک می کند با هر رنگ شلواری آن را ست کنید، استفاده از کتونی های رنگی شما را بشاش تر و شاداب تر نشان می دهد.

  1. کفش کالج

ست کردن شلوار مام استایل مردانه با کالج های ساده و طرح دار از انتخاب هایی است که هم احساس راحتی دارید و هم می توانید سبک کژوال داشته باشید، سعی کنید با متناسب با رنگ شلوار کالج خود را انتخاب کنید.

  1. کفش اسپرت لژدار

کفش های اسپرت با لژ و حجیم از استایل های تینیجری است که افراد زیر ۲۵ سال علاقه زیادی به این سبک کفش دارند و استایل کردن آن با شلوار مام بسیارشیک و جوان پسند است.

  1. کفش آل استار

برای ست کردن شلوار مام استایل با کفش مردانه آل استار گزینه مناسبی است و همیشه ترند و زیبا به نظر می رسد. این کفش در نوع ساق دارو بدون ساق هستد که با توجه به سلیقه خود می توایند هر دو را با این سبک شلوار بپوشید.

  1. کفش برشکا

این کفش از سبک هایی است که هم اسپرت به حساب می آید و هم می توانید در مراسمات نیمه رسمی ازآن استفاده کنید.

  1. کفش ورزشی

کفش هایی که سبک ورزشی دارند و رنگ های مختلفی درآن ها به کار رفته است از سبک هایی است که می توانید با شلوار مام استایل مردانه بپوشید، کسانی که به تیپ اسپرت ورزشی علاقه دارند می توانند از این سبک استفاده کنند.

  1. کفش ونس

کفش ونس یا همان کفی تخت کتونی هایی است که هم خانم ها و هم آقایان به آن علاقه زیادی دارند زیرا در عین راحتی با هر نوع شلوار و استایلی می توانید ست کنید، کفش های ونس لایه زیرین کفی تخت دارند و رویه آن ها در انواع مختلف جیر، چرم، پارچه ای می تواند باشد.

 با شلوار مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم

چرا انتخاب شلوار با کفش مناسب سخت است؟

شلوار های راسته به دلیل سادگی ست کردن کفش مناسب با آن کار سختی نیست اما شلوار های مام استایل به دلیل برش خاص و منحصر به فرد لازم است کفش متناسب با آن را انتخاب کنید، به همین دلیل افراد زیادی برای انتخاب کفش با مشکل روبه رو هستند، مدل هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم جهت ایده گرفتن و انتخاب راحت تر ارئه شده است.

کلام آخر

در این مقاله این که با کفش مام استایل مردانه چه کفشی بپوشیم بهتراست توضیحاتی ارائه کردیم تا استایل شما جذاب به نظر برسد و استایل کردن برای شما راحت ترباشد، طبق سلیقه و نظر خود می‌توانید با شلوار مام استایل انواع کفش ها که در بالا ذکر کردیم را ست کنید و دیگر دغدغه درباره استایل کردن این مدل شلوار با کفش را نداشته باشید، کتونی پیروزی بهترین انتخاب برای انتخاب کتانی های جذاب و زیبا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.