تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 2439

بازهم فرصت‌سوزی در نفت آبادان / تغییر اساسنامه به چه قیمت؟

بازهم فرصت‌سوزی در نفت آبادان / تغییر اساسنامه به چه قیمت؟

تیم فوتبال نفت آبادان که هر سال به دلایلی، خیلی دیر برای حضور در فصل بعد لیگ برتر تعیین تکلیف می شود و برای حضور قوی در لیگ برتر فرصت بسیاری را از دست می دهد و هر ساله در روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته می شود، گویا امسال نیز راه هر فصل را

تیم فوتبال نفت آبادان که هر سال به دلایلی، خیلی دیر برای حضور در فصل بعد لیگ برتر تعیین تکلیف می شود و برای حضور قوی در لیگ برتر فرصت بسیاری را از دست می دهد و هر ساله در روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته می شود، گویا امسال نیز راه هر فصل را در پیش گرفته است.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین اخبار پیرامون تیم صنعت نفت آبادان این موضوع وجود دارد که گویا وزیر نفت با درخواست یکی از نمایندگان مجلس در شهر آبادان مبنی بر “تغییر و اصلاح اساسنامه باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین محول کردن مدیریت تیم به پالایشگاه آبادان” موافقت کرده است.

این درخواست و احتمالا موافقت با آن، در حالی است که لیگ برتر فوتبال بین تاریخ هفتم تا دهم مهرماه آغاز خواهد شد و در حالی که مدت زیادی تا آغاز لیگ باقی نمانده است، تغییر اساسنامه صنعت نفت آبادان که یک پروسه زمان بر است، یعنی از دست رفتن زمان برای بستن تیم و بازگشت به خانه اول؛ پس یعنی صنعت نفتی ها فصل بیست و یکم را هم برای داشتن تیمی قوی و مقتدر از دست خواهند داد.

به نظر می رسد، اگر هم مسئولان این شهر قصد انجام هرگونه کمک در این زمینه را داشتند، بهتر بود که از هفته پایانی لیگ بیستم اقدام به انجام چنین کاری می کردند، نه زمانی که مدت زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی نمانده است. البته اگر مسئولان به فکر تغییر در مدیریت یا هیات مدیره باشگاه هستند، می توانند اکنون این کار را تا دیر نشده است، انجام دهند و آن را به تغییر اساسنامه موکول نکنند.

همچنین از آن جا که پالایشگاه نفت آبادان یک دستگاه دولتی به حساب می آید و دستگاه های دولتی طبق ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه از کمک به تیم های لیگ برتری فوتبال منع شده اند، پس مطمئنا پالایشگاه آبادان هم نمی تواند کمک مالی به تیم صنعت نفت داشته باشد و اگر هم از نظر نماینده شهر اکنون مانعی وجود ندارد، جای سوال است که چرا پیش از این فکری برای کمک از طریق پالایشگاه به تیم صنعت نفت نشده بود و چرا این تیم در این سال ها این قدر بی پولی کشید.

به هر حال بازهم صنعت نفت آبادان در حال از دست دادن زمان است، زمانی طلایی که سایر باشگاه های لیگ برتر از آن به بهترین شکل ممکن در حال استفاده کردن هستند و مسئولان این شهر نباید فراموش کنند که قرار نیست بازهم با دعا و عنایت خدا، این تیم در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.