تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 30578

بازدید نوروزی از برج میلاد بار دیگر رکورد زد

بازدید نوروزی از برج میلاد بار دیگر رکورد زد

به گزارش ایسنا، برنامه های نوروزی این مجموعه به دلیل ایام ماه مبارک رمضان از ۲۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت. این برنامه ها شامل برپایی غرفه های صنایع دستی، کارناوال عروسک های تن پوش هفت سین و بابانوروز، اجرای موسیقی نواحی، برپایی سفره های هفت سین، اجرای بازی های

به گزارش ایسنا، برنامه های نوروزی این مجموعه به دلیل ایام ماه مبارک رمضان از ۲۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت.
این برنامه ها شامل برپایی غرفه های صنایع دستی، کارناوال عروسک های تن پوش هفت سین و بابانوروز، اجرای موسیقی نواحی، برپایی سفره های هفت سین، اجرای بازی های کودکانه، اجرای سیرک ایران-پرتغال، برپاییچایخانه حرم رضوی (ع) در لحظه افطار، برپایی بازی های هیجانی و الکترونیکی، برگزاری کنسرت های رایگان مردمی همچون سالار عقیلی و فریدون آسرایی و … تنها بخشی از این برنامه ها در جشنواره نوروزی برج میلادبود.
در ایام نوروز برج میلاد از ساعت ۹ الی ۲ بامداد میزبان گردشگران بود و در این ایام بیش از ۱۱۰ هزار نفر از طبقات گردشگری برج میلاد و بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مجموعه برج میلاد و برنامه های نوروزی این مجموعه بازدید کردند که در نوع خود بی سابقه بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.