تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 14088

باجرانگ پس از تمرین با حسن یزدانی: ایران خیلی شبیه هند است

باجرانگ پس از تمرین با حسن یزدانی: ایران خیلی شبیه هند است

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، باجرانگ کشتی گیر هندی پس از المپیک توکیو بدون مربی ماند. شاکو بیدنیشویلی مربی گرجستانی که در آخرین دوره المپیک با او به صورت انفرادی کار کرده بود، تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و از سمت خود کنار رفت. باجرنگ امسال را با یک اردوی آماده سازی

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، باجرانگ کشتی گیر هندی پس از المپیک توکیو بدون مربی ماند. شاکو بیدنیشویلی مربی گرجستانی که در آخرین دوره المپیک با او به صورت انفرادی کار کرده بود، تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و از سمت خود کنار رفت.

باجرنگ امسال را با یک اردوی آماده سازی در مسکو آغاز کرد و در آنجا با رومن ولاسوف قهرمان دو دوره المپیک در کشتی فرنگی تمرین کرد. اولین شروع فصل جدید کشتی گیر ۲۷ ساله هندی قرار بود مسابقات یاشار دوغو در استانبول باشد که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا آن را از دست داد.

باجرنگ یک ماه و نیم آینده را در ایران سپری می کند و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان آماده می کند. وی با استقبال گرم کشتی گیران ایرانی مواجه شد. حسن یزدانی قهرمان المپیک پیش از اولین تمرین طبق سنت مهمان نوازی ایرانیان تاج گلی را بر سر میهمان هندی قرار داد.

باجرانگ در واکنش به این مهمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از مهمان نوازی برادران ایرانی تشکر می کنم. خیلی خوشحالم که می توانم در ایران تمرین کنم. این کشور بسیار شبیه هند است، اما در نوع خود منحصر به فرد است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.