تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 45024

بابل قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان مازندران شد

بابل قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان مازندران شد

به گزارش ایسنا، در پایان این مسابقات دو روزه که با حضور ۱۰ تیم از شهرهای مختلف مازندران در سالن ورزشی شمال مرعش آمل برگزار شد،  دیدارنهایی جمعه شب ۲۲ دی ماه برگزار شد و تیم بابل پس از تساوی در وقت قانونی مسابقه در ضربات پنالتی تیم ساری را شکست داد و جام قهرمانی

به گزارش ایسنا، در پایان این مسابقات دو روزه که با حضور ۱۰ تیم از شهرهای مختلف مازندران در سالن ورزشی شمال مرعش آمل برگزار شد،  دیدارنهایی جمعه شب ۲۲ دی ماه برگزار شد و تیم بابل پس از تساوی در وقت قانونی مسابقه در ضربات پنالتی تیم ساری را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.
در دیدار رده بندی این مسابقات هم تیم نوشهر پس از تساوی در دو نیمه برابر تیم آمل میزبان مسابقات در ضیافت پنالتی‌ها موفق به شکست میزبان خود شد و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان مازندران با عنوان یادبود خیرمرحوم “حسین خانعلی زاده” به همت هیالت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان آمل وهیات ورزش ناشنوایان مازندران برگزار شد.
این مسابقات در ابتدا در دو گروه پنج تیمی برگزار و تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی، در بازی‌های تک حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
درمرحله نیمه نهایی مسابقات نیز تیم ساری با آمل ب دیدار و بابل هم با تیم نوشهر مسابقه داده بود.

تیم برتر این دوره از مسابقات قرار است به نمایندگی از مازندران درمسابقات قهرمانی کشور شرکت کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.