تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 36717

ایشیکاوا: امیدوارم با ایران به فینال آسیا برسیم/ بلین: رقیبی سرسخت هستیم

ایشیکاوا: امیدوارم با ایران به فینال آسیا برسیم/ بلین: رقیبی سرسخت هستیم

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. تیم ژاپن به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات امروز (چهارشنبه، ۲۵ مرداد) با استقبال مسئولان ورزش ارومیه، به محل برگزاری رقابت‌ها رسید. فیلیپ بلین، سرمربی تیم ژاپن، در بدو ورود به

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
تیم ژاپن به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات امروز (چهارشنبه، ۲۵ مرداد) با استقبال مسئولان ورزش ارومیه، به محل برگزاری رقابت‌ها رسید.
فیلیپ بلین، سرمربی تیم ژاپن، در بدو ورود به ارومیه در مورد اهداف تیم خود گفت: بدیهی است که مسابقات قهرمانی آسیا برای ما یک رویداد مهم تلقی می‌شود. ما یکی از نام‌آورترین کشورها در ورزش والیبال و رقیبی سرسخت برای رقبا در بازی‌ها هستیم.
او در ادامه بیان کرد: پس از مسابقات خوب لیگ ملت‌های ۲۰۲۳،  مسیر خود را به سوی المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بهترین رقابت‌ها را انجام بدهیم.
بلین در پایان گفت: امیدارم همگی از رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین حضور در این شهر و کشور لذت ببریم.
کاپیتان تیم ملی ژاپن: ایران و چین مهم‌ترین رقباهستند
یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی ژاپن، هم در مورد اصلی‌ترین رقبای این تیم در قهرمانی آسیا بیان کرد: فکر می‌کنم ایران و چین مهم‌ترین رقبا خواهند بود. امیدوارم که با ایران به فینال برسیم. ایران تیم خوبی است و برخی از بازیکنان این تیم مثل عبادی‌پور را خوب می‌شناسم. امیدوارم که با ایران بازی کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.