تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 43723

ایران ۲ روسیه ۶/نمایش ضعیف در نبرد دوم فوتسالی ایران و روسیه

ایران ۲ روسیه ۶/نمایش ضعیف در نبرد دوم فوتسالی ایران و روسیه

دومین دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه، از ساعت ۱۳ امروز، ۲۸ آذرماه در سالن طوبی شهرستان لارستان برگزار شد. ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی به میدان آمد و نفرات ذخیره را هم سعید مومنی سجاد یوسف خواه، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگسفیدی، علی اکرمی،

دومین دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه، از ساعت ۱۳ امروز، ۲۸ آذرماه در سالن طوبی شهرستان لارستان برگزار شد.
ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی به میدان آمد و نفرات ذخیره را هم سعید مومنی سجاد یوسف خواه، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگسفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، مسعود یوسف شَوَردزی، بهروز عظیمی، مهدی دهقان نژاد، علی اکرمی، علیرضا خون‌جهان، بهزاد شیخ احمدی و کاپیتان علی اصغر حسن زاده تشکیل می‌دادند.
در ترکیب روسیه هم دیمیتری پوتیلوف، روسلان کودزیف، آرتم نیازوف، ایوان چیشکالا و آندری پونکراتوف، ۵ بازیکن اصلی را تشکیل میدادند و کی‌ریل شوورک، آنتون سوکولوف، پاول کارپوف، نیکیتا فخروتدینوف، گریگوری والیف، الکساندر سیتنیکوف، سرگی اورلوف، آرتوم آنتوشکین و کمیل کریخانوف نیز نفرات ذخیره این تیم بودند. بسیک زوئیدزه سرمربی این تیم بود.
ایران با وجود این که خیلی زود و در دقیقه ۴ با ضربه سعید احمدعباسی خود پیش افتاد اما تا پایان نیمه اول، نمایش خوبی ارائه نداد و سه گل دریافت کرد.  در نیمه دوم هم مجددا همین اتفاق تکرار شد. 
ایران در دقیقه ۲۶ با ضربه محمدحسین درخشانی فاصله را به یک گل کاهش داد اما باز هم این روسیه بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و تا پایان بازی، سه گل دیگر را وارد دروازه یاران شمسایی کرد. 
در نهایت این مسابقه با شکست شش بر دو تیم فوتسال کشورمان به پایان رسید. ضمن اینکه کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار به دلایلی نامشخص برگزار نشد و تلاش خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با وحید شمسایی نیز با عدم همکاری مدیر رسانه‌ای تیم ملی، بی‌نتیجه ماند. 
به گزارش ایسنا، نخستین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه شامگاه دوشنبه، ۲۷ آذر برگزار شد و با نتیجه سه بر دو به نفع تیم کشورمان به پایان رسید. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.