تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 43479

ایران، میزبان مسابقات هندبال پسران آسیا

ایران، میزبان مسابقات هندبال پسران آسیا

به گزارش ایسنا، با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران نوجوان رده سنی (۲۰۰۷/۲۰۰۶) از چهار تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ قرار است به میزبانی ایران برگزار شود. این مسابقات حکم انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ را دارد و قرار است در تهران انجام شود. همچنین مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان

به گزارش ایسنا، با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران نوجوان رده سنی (۲۰۰۷/۲۰۰۶) از چهار تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ قرار است به میزبانی ایران برگزار شود. این مسابقات حکم انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ را دارد و قرار است در تهران انجام شود.
همچنین مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان نیز از ۳۰ تیر تا هشتم مرداد در دمام عربستان انجام خواهد شد. این مسابقات نیز حکم انتخابی جهان ۲۰۲۵ اسلونی را خواهد داشت.
ایران پیش از این سال ۲۰۰۶ میزبان این رقابت‌ها شده بود که با مقام قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران به پایان رسید. حال پس از ۱۷ سال این میزبانی این رقابت‌ها به ایران رسید.
هندبال ایران در دو سال اخیر تجربه میزبانی رقابت‌های قهرمانی هندبال نوجوانان و بزرگسالان ساحلی آسیا در تهران و همچنین جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان را داشته است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.