تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 10261

الناز قاسمی برترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان در قهرمانی هندبال جهان

الناز قاسمی برترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان در قهرمانی هندبال جهان

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی هندبال زنان ایران در اولین بازی خود از کاپ پرزیدنت قهرمانی جهان مقابل ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ شکست خورد. در جریان این مسابقه الناز قاسمی عنوان برترین بازیکن میدان را بدست آورد. الناز قاسمی در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی هندبال زنان ایران در اولین بازی خود از کاپ پرزیدنت قهرمانی جهان مقابل ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ شکست خورد. در جریان این مسابقه الناز قاسمی عنوان برترین بازیکن میدان را بدست آورد.

الناز قاسمی در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن ۹ گل شد و در پایان عنوان ارزشمندترین بازیکن این دیدار را به خود اختصاص داد.

پیش از این نیز در دیدار تیم‌های ملی ایران و نروژ، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران موفق به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان شده بود.

تیم ملی ایران برای نخستین بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ آذر به میزبانی اسپانیا آغاز شد. تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه بود که مقابل هر سه تیم شکست خورد و در رده چهارم گروه C قرار گرفت و به پرزیدنت کاپ راه یافت.

تیم ملی ایران باید برای کسب عنوان ۲۵ تا ۳۲ جهان با کامرون، آنگولا و ازبکستان رقابت کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.