تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23458

اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش ایسنا، مراسم اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنا و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران برگزار شد. بختیاری کمک خیران به نیازمندان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت:

به گزارش ایسنا، مراسم اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنا و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.
بختیاری کمک خیران به نیازمندان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: ۱۷ هزار سری جهیزیه با کمک کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و خیران تامین شده و در اختیار نوعروسان نیازمند در سراسر کشور قرار می‌گیرد.
رئیس کمیته امداد تاکید کرد: جهیزیه اهدایی به جامعه هدف شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که با مبلغ هر جهیزیه ۲۳ میلیون تومان تهیه شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای تهیه ۱۷ هزار و ۴۳۳ سری جهیزیه تخصیص یافت که از این مبلع ۱۰۰ میلیارد تومان توسط بنیاد و مابقی توسط کمیته امداد و خیران تامین شد.
بختیاری تشکیل زندگی مشترک توحیدی را هدف ازدواج مومنانه دانست و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال زوج جوان تحت حمایت امداد که منتظر دریافت جهیزیه باشد، نداشته باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در ادامه این مراسم سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با تقدیر از خدمات کمیته امداد به نیازمندان گفت: امسال برای سوین سال متوالی مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند برگزار می‌شود که بنیاد مستضعفان نیز با افتخار در این امر خیر مشارکت کرده است.
وی کمک به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی را از ماموریت‌های بنیاد مستضعفان دانست و ادامه داد: نگاه نظام به محرومان با همکاری همه دستگاه‌های انقلابی و حمایتی محقق می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.