تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۲
کد خبر : 9597

بازیکن سابق سپاهان: تیم‌های مدعی صلابت ندارند

بازیکن سابق سپاهان: تیم‌های مدعی صلابت ندارند

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره صعود سپاهان به صدرجدول لیگ برتر اظهار کرد: امسال لیگمان با لیگ گذشته فرق کرده و به شکلی شده که تیم‌های مدعی امتیازات زیادی از دست داده‌اند. حتی تیم‌های هفتم و هشتم هم شانس بالانشینی دارند و یک هفته سپاهان و یک هفته استقلال صدرنشین بوده‌اند اما با

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره صعود سپاهان به صدرجدول لیگ برتر اظهار کرد: امسال لیگمان با لیگ گذشته فرق کرده و به شکلی شده که تیم‌های مدعی امتیازات زیادی از دست داده‌اند. حتی تیم‌های هفتم و هشتم هم شانس بالانشینی دارند و یک هفته سپاهان و یک هفته استقلال صدرنشین بوده‌اند اما با این حال به نظر من از بقیه تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است چون پرسپولیس امسال متزلزل نشان داده است.

او ادامه داد: اگر بخواهیم با استقلال هم مقایسه کنیم باز هم به نظر من با توجه به این که بازیکنان سپاهان یکی، دو سال است کنار هم بازی می‌کنند، شرایط بهتری دارند. چهار پنج بازیکن خوب هم جذب کردند و سعی نکردند تیم‌شان را تغییر دهند و همچنین ضعف‌هایشان را پوشش دادند. سپاهان تیم یک دستی شده است و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی همچنان همین تیم است. البته با وجود شرایط در ادامه فصل ممکن است تغییرات در جدول باز هم اتفاق بیفتد اما سپاهان باز هم مدعی است.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که لیگ امسال را نمی‌شود با لیگ سال‌های گذشته مقایسه کرد، گفت: همیشه از هفته سوم و چهارم پرسپولیس و سپاهان خود را از جدول جدا می‌کردند اما امسال کار سخت‌تر است. تیم‌های خوبی مثل گل گهر، آلومینیوم و فولاد مقابل تیم‌های مدعی جدول قرار می‌گیرند و به راحتی امتیاز می‌دهند. بین تیم‌های مدعی دیگر آن صلابت همیشه را نمی‌بینید ولی با این حال سپاهان از بقیه تیم‌ها تیم‌تر است.

او درباره خط حمله سپاهان و طلسم گلزنی شهریار مغانلو گفت: او هنوز نتوانسته خودش را پیدا کند. مغانلو از پرسپولیس به سپاهان آمد و به خاطر جابجایی با محبی باید در جمع طلایی پوشان حضور پیدا می‌کرد. او نتوانسته گلزنی کند اما بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و به مرور روی غلطک می‌افتد و در نهایت گلزنی هم خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.