تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 49757

انگاپت به دنبال پرچم‌داری فرانسه در المپیک

انگاپت به دنبال پرچم‌داری فرانسه در المپیک

به گزارش ایسنا، اروین انگاپت  ستاره والیبال فرانسه که با این تیم قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد، تصمیم گرفته است نامزدی خود را برای پرچم داری فرانسه در بازی‌های المپیک نشان دهد.  کمیته المپیک فرانسه قصد دارد با بررسی افرادی که نامزدی‌شان را اعلام کردند، پرچم دار فرانسه در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ را مشخص کند.  به

به گزارش ایسنا، اروین انگاپت  ستاره والیبال فرانسه که با این تیم قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد، تصمیم گرفته است نامزدی خود را برای پرچم داری فرانسه در بازی‌های المپیک نشان دهد. 
کمیته المپیک فرانسه قصد دارد با بررسی افرادی که نامزدی‌شان را اعلام کردند، پرچم دار فرانسه در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ را مشخص کند. 
به گزارش اکیپ، هفته گذشته ستاره ۳۳ ساله درخواستش را برای پرچم داری اعلام کرد. متعاقباً این پیشنهاد جمعه گذشته مورد بررسی قرار گرفت و در روزهای آینده کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش فرانسه پرچم دار کشور میزبان بازیهای المپیک را معرفی خواهند کرد.
در دوره قبلی بازیهای المپیک، تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نهایی توانست روسیه را ۳ بر ۲ شکست دهد و قهرمان شود. اروین انگاپت ستاره درخشان این مسابقه بود و ۲۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.