تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 43926

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در استان سمنان

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در استان سمنان

سرهنگ غلامحسین عرب دوم دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان دامغان و همچنین به وجود آوردن مشکلات بسیاری در این حوزه برای شهروندان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان

سرهنگ غلامحسین عرب دوم دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان دامغان و همچنین به وجود آوردن مشکلات بسیاری در این حوزه برای شهروندان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات شبانه روزی و استفاده از منابع و مخبرین توسط ماموران اضافه کرد: سرانجام پلیس متوجه حضور اعضای یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل در منطقه شد.
سرهنگ عرب ادامه داد: ماموران حین گشت زنی در منطقه به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک و سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس اقدام به پرتاب کابل های سرقتی به بیرون از ماشین کردند و پس از تعقیب و مراقبت در نهایت توسط گشت انتظامی دستگیر شدند.
عرب با اشاره به اینکه اعضای این باند ۲ مرد و یک زن بودند، گفت: سارقان ساکن یکی از شهرستانهای اطراف پایتخت هستند و در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق و سیم های مخابراتی در سطح حوزه انتظامی شهرستان دامغان اعتراف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد.
سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز مأموران انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل عبور و مرور خودروها در محور مواصلاتی مشهد – تهران به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.
 وی افزود: پلیس پس از بازرسی از این خودرو موفق به کشف بیش از ۴ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده برای راننده متخلف تشکیل و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.