تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 34965

انتقاد یک ملی پوش از جوایز قهرمانان: حتی از جیبمان هزینه می کنیم

انتقاد یک ملی پوش از جوایز قهرمانان: حتی از جیبمان هزینه می کنیم

به گزاش ایسنا، گلنوش سبقت‌الهی در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: ما درگیر انتخابی‌ها هستیم باید ببینیم چند نفر و چه کسانی در نهایت به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. اگر من به این دوره اعزام شوم دومین دوره حضورم در بازی‌های آسیایی خواهد بود. او در ادامه در مورد قول کسب مدال

به گزاش ایسنا، گلنوش سبقت‌الهی در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: ما درگیر انتخابی‌ها هستیم باید ببینیم چند نفر و چه کسانی در نهایت به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. اگر من به این دوره اعزام شوم دومین دوره حضورم در بازی‌های آسیایی خواهد بود.
او در ادامه در مورد قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در تیراندازی نمی‌شود پیش بینی کرد چون خیلی رکوردها بهم نزدیک است. من در دوره قبل بازی‌های آسیایی جاکارتا چهارم شدم و به مدال نرسیدم این دوره هم نمی‌دانم شرکت می‌کنم یا خیر ولی همه تلاشم را برای بهترین رتبه می‌کنم.
ملی‌پوش تپانچه در خصوص شرایط اردو و کمبود فشنگ افزود: یک مشکلی برای سلاحم پیش آمده بود که چند ماهی افت کردم ولی خداراشکر الان درست شده و رکوردهایم کم کم بالا می‌آید. همیشه مشکلاتی هست و وضعیت فشنگ مشخص بوده است. ما تمرینات خشک و با فشنگ را در کنار هم داریم. با این وجود همه تیم با امید ادامه می‌دهیم و تلاش خود را می‌کنیم. تیم خیلی با روحیه است و امیدواریم در هانگژو کار تیمی خوبی انجام دهیم.
سبقت‌الهی در ادامه در خصوص مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور گفت: همیشه تجلیل از قهرمانان می‌تواند یک انگیزه برای ادامه راه آنها باشد. البته برگزاری این مراسم یک بازه دو ماهه طول کشید و اگر کمی نزدیک‌تر به کسب مدال باشد بهتر است و بیشتر سبب بالا رفتن انگیزه می‌شود. 
او در واکنش به پاداش کم سایر ورزشکاران نسبت به فوتبالیست‌ها گفت: فکر می‌کنم پاداش ما یک هزارم فوتبالیست‌ها هم نباشد. من نمی‌دانم پاداش این مراسم چقدر است ولی دوره قبل که ما طلای تیمی گرفتیم ۵ میلیون تومان دادند. البته در دوره‌های قبل همین جوایز هم داده نمی‌شد و با حضور سردار قربانی این مراسم‌ها شکل گرفت. اصلا پاداش‌ها با هزینه‌هایی که تیراندازی دارد قابل مقایسه نیست. تیراندازی یک رشته تجهیزات محور و هزینه بر است. 
وی افزود: البته این قوانین هم برای وزارت ورزش است چون اعلام کرده که جام‌های جهانی جایزه ندارد و فقط به قهرمانان آسیا، جهان و المپیک جایزه اهدا می‌شود. با وجودی که سطح جام جهانی‌ ما خیلی بالا است و مدال گرفتن در آن سخت است. می‌بینید که تعداد مدالها همیشه کم است. وزارت ورزش این جایزه را اختصاص نداده است ولی برای فوتبالیست‌ها جور دیگری بودجه و جوایز اختصاص می‌دهند که جای بحث دارد. 
ملی‌پوش تپانچه در پایان گفت: این موضوع شخصی نیست کلا با همه ورزشکاران صحبت کنید به خصوص ورزشکارانی که در رشته‌های توپی نیستند و مثل ورزش ما لیگ حرفه‌ای ندارند می‌گویند هزینه‌هایشان بر نمی‌گردد. حتی از جیب هم هزینه می‌کنیم. همیشه قراردادهای لیگ خیلی پایین بوده است. فروغی پارسال به خاطر همین مبالغ کم در لیگ شرکت نکرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.