تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15551

انتقاد ملی‌پوش بسکتبال از ظرفیت محدود تماشاگران

انتقاد ملی‌پوش بسکتبال از ظرفیت محدود تماشاگران

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خوب تیم بسکتبال ذوب‌آهن در یک چهارم نهایی لیگ برتر و صعود به نیمه‌نهایی مسابقات با کسب دو پیروزی متوالی مقابل کاله مازندران، توضیح داد: در حقیقت بازی سختی بود و تیم کاله متشکل از جوان‌های دونده و جنگنده است که حتی در دور رفت لیگ نیز

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خوب تیم بسکتبال ذوب‌آهن در یک چهارم نهایی لیگ برتر و صعود به نیمه‌نهایی مسابقات با کسب دو پیروزی متوالی مقابل کاله مازندران، توضیح داد: در حقیقت بازی سختی بود و تیم کاله متشکل از جوان‌های دونده و جنگنده است که حتی در دور رفت لیگ نیز تیم مار ا اذیت کرده بودند. خوشبختانه توانستیم با ارائه یک نمایش مناسب از سری یک چهارم به سلامت عبور کرده و مقتدرانه با برتری دو هیچ به مرحله نیمه‌نهایی برسیم‌. تا اینجا خوب بودیم و امیدوارم با همین روند ادامه دهیم.

او با شاره به شرایط خوب کاله در این فصل نیز گفت: ما بازی دور رفت را مقابل همین تیم باخته و به این نتیجه رسیدیم که در ادامه راه باید با جدیت بیشتری کار کنیم. اگر الان هم با جدیت برابر آن‌ها کار نمی کردیم قطعا به مشکل می‌خوریم. جوان بودن تیم کاله دلیل بر ضعیف بودن آن‌ها نیست و اگر با تمرکز برابر آن‌ها بازی نکنید مشکل ساز خواهند شد.

مشایخی درباره پیش بینی خود از بازی با نظم‌آوران سیرجان نیز گفت: ما در دور اول لیگ با آن‌ها بازی کردیم و نظم‌آوران تیم خوبی بود. هر دو بازی ما پایا پای بود و به نظرم بازی سختی از آب دربیاید. باید تمرکز کافی باری بازی روز جمعه داشته باشیم. یک هفته‌ای تمرین کرده‌ایم و به نظرم چون سری این مرحله به صورت سه از پنج است، بازی‌های سنگینی پیش رو داریم. باید با تمام قدرت کار کرده و انرژی خود را نیز برای همه بازی‌ها حفظ کرد.

مشایخی در پاسخ به این سوال که آیا وجود بازیکنان خارجی می‌تواند نتیجه نهایی را رقم بزند؟ توضیح داد: قطعا وجود بازیکن خارجی خوب خیلی کمک کننده است، اما تیم ما با وجود اینکه بازیکن خارجی ندارد به یک ثبات خوب رسیده و هر پنج نفری که داخل زمین بازی می‌کنند به معنای واقعی تیم هستند. البته منظور من این نیست که نفرات نیمکت نشین خوب نیستند، معنای حرفم ترکیب پنج نفره داخل زمین است. هر ۱۲ بازیکن تیم ما بازیکنان با استعداد هستند که می‌توانند به خوبی با یکدیگر و در کنار هم بازی کنند. اگر بازیکن یک روز خوب نباشد، همه تیم برای آن بازیکن بازی می‌کنند.

او تاکید کرد: در مجموع تیم یک دست و خوبی داریم و مزیت تیم ما همین یکدست بودن است. هیچ بازیکنی بازیکن هدف نیست و همه در یک سطح کار می‌کنند. رقبا باید کل تیم ما را دفاع کنند نه اینک یک بازیکن خاص مد نظرشان باشد. بازیکن کلیدی ما کل تیم است و خوشبختانه روند خوبی داریم، امیدوارم همینطور هم ادامه داده و در پایان فصل یک سال خوب را رقم بزنیم.

ملی‌پوش و ستاره تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت بازی‌های این فصل پلی‌آف نسبت به فصول گذشته نیز گفت: تیم‌ها بیشتر و بهتر شده‌اند، اما فکر می‌کنم برگزاری دور دوم مقدماتی بازی‌های لیگ را تا حدود زیادی فرسایشی کرد. به عنوان مثال بازیکنانی مثل من و دیگر دوستان که هم در تیم ملی بودند و هم در باشگاه‌های خود، زمان کافی برای ریکاوری را نداشتند و کار سخت می‌شد. البته از نظر کیفیت بازی‌های واقعا مشخص نیست چه تیمی در پایان برنده می‌شود. در مجموع اما امیدوارم برنامه‌ریزی بهتری برای فصل‌های بعد کنیم تا شاهد پیشرفت مسابقات و سطح لیگ باشیم، لیگ سطح بالا به موفقیت تیم ملی نیز کمک می‌کند.

گارد تیم ملی ایران درباره بازگشت محدود تماشاگران به لیگ برتر نیز گفت: لیگ‌های خارجی را که می‌بینم همه ظرفیت سالن‌ها تقریبا تکمیل است، آن‌ها هم به اندازه ایران واکسن زده‌اند! از نظر من حتی برای ورود تماشاگران بسیار دیر هم و باید خیلی زودتر در سالن‌ها باز می‌شد. الان در کنسرت‌ها، مسافرت‌ها، هواپیماها و … ظرفیت‌ها تکمیل است و تنها در ورزش این چنین نیست که دلیل آن را نمی‌دانیم. البته الان برای هواداران اصفهانی ما سخت است که از اصفهان به تهران بیایند اما امیدوارم از فصل بعد شاهد حضور هواداران باشیم. امیدوارم شرایط برای فصل بعد بهتر شود و مسابقات نیز به صورت رفت و برگشت باشد که قطعا باعث بالا رفتن انگیزه‌ تیم‌ها می‌شود.

او در پایان صحبت‌های خود نیز گفت: امیدوارم بازی‌های لیگ بسکتبال نیز پخش زنده شود تا تماشاگرانی که نمی‌توانند به سالن بیایند بازی تیم‌های محبوب خود را ببینند. ضمن اینکه این موضوع می‌تواند انگیزه جوانان کشور برای حضور در ورزش‌ و رشته‌های مختلف را نیز بالاتر ببرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.