تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 36372

انتقاد شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ایتامار بن گویر

انتقاد شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ایتامار بن گویر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم در نامه خود به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تأسیس دستگاه امنیتی جدید موجب مشکلات زیادی می‌شود و نظام امنیتی را از بین می‌برد. هیچ جایی برای شبه نظامیان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم در نامه خود به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تأسیس دستگاه امنیتی جدید موجب مشکلات زیادی می‌شود و نظام امنیتی را از بین می‌برد. هیچ جایی برای شبه نظامیان ویژه در اسرائیل وجود ندارد.
ایتامار بن گویر در پاسخ به پیام وی گفت: وزیر گالانت عادت زشت ارسال پیام به رسانه‌ها را ارتقا داده و به دفتر ما پیام می‌فرستد. ما هنوز پیام گالانت را که در رسانه‌ها منتشر شده دریافت نکرده‌ایم. در حقیقت کمیته هنوز پیشنهادات خود را مطرح نکرده است اما ما به گالانت پیشنهاد می‌دهیم که وارد مسائلی نشود که به او ربط ندارد.
وی گفت که با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تأسیس “گارد ملی” به توافق رسیده است و تنها وی و نتانیاهو درباره چگونگی فعالیت این گارد تصمیم خواهند گرفت نه وزیر گالانت.
بن گویر گفت: گالانت که برای کارشکنی در اصلاحات قانونی تلاش کرد و به پیگرد شهرک نشینان می‌پردازد ما از او می‌خواهیم در امور گارد ملی مداخله نکند. این کمیته درصدد پایان دادن به فعالیت خود است و پیشنهاداتش را ظرف یک ماه و نیم ارائه خواهد کرد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کمیته‌ای که برای بررسی تأسیس “گارد ملی” تشکیل شد حدود ۱۰ بار نشست برگزار کرده است. طی این نشست‌ها بسیاری از کارشناسان امنیتی که برخی از آنها از مسئولان عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی بودند به اعضای کمیته اعلام کردند که تأسیس چنین اداره‌ای که به صورت مستقیم وابسته به ایتامار بن گویر باشد یک فاجعه و ضرر بزرگ برای امنیت این رژیم است.
طی مذاکرات ائتلافی نتانیاهو با حزب قدرت یهود به رهبری ایتامار بن گویر توافق شد که “گارد ملی” با رهبری بن گویر تشکیل شود. این یک دستگاه امنیتی است که متشکل از داوطلبان است که موجب انتقادات شدید و نگرانی‌هایی نسبت به سوء استفاده بن گویر از این دستگاه برای اجرای دستورکارهای افراطی خود از جمله علیه فلسطینی‌ها شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.