تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 43409

امیدواری دختران ژیمناست به حضور در یک مسابقه

امیدواری دختران ژیمناست به حضور در یک مسابقه

آزاده نقدی مسئول برگزاری اردوی ملی استعدادهای برتر ژیمناستیک دختران ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای ژیمناستیک زنان اظهار کرد: اولین اردوی مدال‌آوران مسابقات استعدادهای برتر دختران ژیمناست در روزهای آخر آبان برگزار شد. در این اردو ۱۸ ورزشکار و ۱۳ مربی حضور داشتند.  نقدی برگزاری این اردوها را نتیجه برگزاری مسابقات

آزاده نقدی مسئول برگزاری اردوی ملی استعدادهای برتر ژیمناستیک دختران ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای ژیمناستیک زنان اظهار کرد: اولین اردوی مدال‌آوران مسابقات استعدادهای برتر دختران ژیمناست در روزهای آخر آبان برگزار شد. در این اردو ۱۸ ورزشکار و ۱۳ مربی حضور داشتند. 
نقدی برگزاری این اردوها را نتیجه برگزاری مسابقات استعدادهای برتر دانست و گفت:  مسابقات استعدادهای برتر در شهریور سال جاری برگزار شد و بعد اردوها انجام شد. از جایی که مسابقات ژیمناستیک زنان بیشتر از ۶ سال برگزار نشده بود، برگزاری این مسابقات و به دنبال آن اردوها خون تازه ای را به رگ‌های ژیمناستیک زنان جریان داد.
وی افزود: در این اردو دختران نخبه تست‌های آمادگی بدنی و حرکتی را انجام دادند و با همکاری آکادمی ملی‌ المپیک تست‌های ترکیب بدنی هم از آنها گرفته شد. با بررسی تست‌ها و گزارش‌ها برنامه‌هایی جهت بهبود عملکردشان از طریق مربیان به آنها ارسال خواهد شد. 
نقدی افزود: آزاده سجاد و زهرا نوایی همکارانم در کادر فنی برگزاری این اردو مشغول گردآوری و تجزیه و تحلیل نتایج تست‌ها هستند. با این بررسی‌ها پرونده‌ای مجزا برای هر ژیمناست تشکیل داده می‌شود و نتایج ارزیابی شده در اردوهای بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف از این اردو حضور در مسابقات است گفت: می‌توانم بگویم هدف برگزاری این اردو ایجاد انگیزه و شناسایی ژیمناست‌های نخبه در سراسر کشور و مربیان قهرمان پرور آنها است. از طرفی در صورت برگزاری المپیاد نوروزگاه در سال جدید امکان حضور ژیمناستیک زنان هم وجود دارد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ژیمناستیک هم بتواند در بخش زنان این رویداد حضور شایسته‌ای داشته باشند.
وی در پایان گفت: در حال حاضر با خارج شدن از فاز نمایشی و تبلیغاتی که روسای پیشین در سالهای گذشته برای عملکرد خود انجام می‌دادند به طور جدی و عملی بسترهای لازم برای رشد و توسعه ژیمناستیک دختران در حال استاندارد سازی است و امیدواریم بهترین اتفاق‌ها برای دختران این رشته رقم بخورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.