تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 41809

امیدوارم تحولات جاری در فلسطین بر اوضاع سوریه تاثیر منفی نگذارد

امیدوارم تحولات جاری در فلسطین بر اوضاع سوریه تاثیر منفی نگذارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این دیدار، آخرین تحولات سیاسی سوریه و راه‌های کمک به حل مشکلات این کشور مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت. امیرعبداللهیان بر تداوم کمک جمهوری‌ اسلامی ایران به مأموریت نماینده ویژه دبیرکل برای کمک به حل مشکلات سوریه تاکید کرد. همچنین بر لزوم حمایت از

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این دیدار، آخرین تحولات سیاسی سوریه و راه‌های کمک به حل مشکلات این کشور مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
امیرعبداللهیان بر تداوم کمک جمهوری‌ اسلامی ایران به مأموریت نماینده ویژه دبیرکل برای کمک به حل مشکلات سوریه تاکید کرد. همچنین بر لزوم حمایت از دولت سوریه در تداوم مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: وضعیت سوریه به دلیل دخالت‌های آمریکا پیچیده شده و ده‌ها گروه تروریستی تحت تاثیر این مداخلات، همچنان امنیت سوریه را تهدید می‌کنند.
وی تحریم های اقتصادی تحمیل شده توسط آمریکا بر کشور سوریه را اقدامی علیه ملت سوریه توصیف کرد و خواستار تلاش های نماینده ویژه دبیرکل و نیز معاون کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل برای رفع تحریم های اقتصادی علیه سوریه گردید.
گیر پترسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل نیز در این دیدار به تشریح تلاش‌ها و برنامه‌های خود در کمک به حل بحران در سوریه پرداخت و دیدگاه‌های خود را درخصوص ادامه روند سیاسی این کشور و کمیته قانون اساسی تبیین کرد.
پترسون گفت: تلاش خواهد کرد که تنش‌ها در سوریه کاهش یابد.
وی اظهار امیدواری کرد تحولات جاری در فلسطین بر اوضاع سوریه تاثیر منفی نگذارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.