تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 38996

الاتحاد بدون بنزما هم مخوف است!

الاتحاد بدون بنزما هم مخوف است!

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد عربستان، قوی‌ترین تیم گروه C است. طلایی‌پوشان اصفهان در هفته نخست در عراق با تساوی ۲ بر ۲ برابر نیروی هوایی عراق متوقف شدند تا کار شاگردان مورایس برای ادامه کار کمی سخت شود. آن‌ها باید از

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد عربستان، قوی‌ترین تیم گروه C است. طلایی‌پوشان اصفهان در هفته نخست در عراق با تساوی ۲ بر ۲ برابر نیروی هوایی عراق متوقف شدند تا کار شاگردان مورایس برای ادامه کار کمی سخت شود. آن‌ها باید از تیمی میزبانی کنند که در هفته اول به راحتی در خانه با ۳ گل آلمالیق ازبکستان را از پیش رو برداشت.
صدرنشین فعلی لیگ عربستان در این فصل تاکنون ۹ بازی در همه مسابقات (لیگ عربستان، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) انجام داده که حاصل آن ۸ پیروزی و یک شکست بوده است. تنها باخت این تیم در خانه و برابر تیم قدرتمند الهلال بوده که آن‌ها در این مسابقه در حالی که با نتیجه ۳ بر یک از حریف پیش بودند، با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را واگذار کردند.
بهترین پیروزی این فصل الاتحاد برد ۴ بر صفر خارج از خانه برابر الریاض بوده است. به جز الریاض آن‌ها تاکنون تیم‌های الفاتح، الخدود، الوحده، الطائی و الرائد را را شکست داده است. سرمربی این تیم نونو اسپریتو سانتوی پرتغالی است که سابقه هدایت ولورهمپتون و تاتنهام را در کارنامه خود دارد. زرد و مشکی‌پوشان عربستانی در اولین مسابقه جام حذفی خود در این فصل مهمان الخدود بودند و توانستند با نتیجه ۱ – ۱ (برتری ۷ بر ۶ در ضربات پنالتی) این تیم را شکست دهند.
شاگردان نونو اسپریتو سانتو در این فصل لیگ عربستان صاحب بهترین خط دفاعی هستند و تاکنون تنها ۵ گل دریافت کرده‌اند. آن‌ها همچنین ۱۸ گل نیز به ثمر رسانده‌اند و در رده سوم بهترین خط حمله لیگ عربستان پس از النصر و الهلال هستند. البته ممکن است سرمربی پرتغالی نتواند ستاره فرانسوی خود یعنی کریم بنزما را با خود به ایران بیاورد اما پزشکان الاتحاد در تلاش هستند تا این بازیکن را به بازی با نساجی برسانند.

بیشتر بخوانید

بنزما دیدار برابر سپاهان را از دست داد
الاتحاد نیز برای قهرمانی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، ستاره‌های نامداری را از فوتبال اروپا جذب کرد. لوئیز فلیپه، انگولو کانته، فابینیو، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما از جمله بازیکنان مطرح این تیم هستند. بهترین گلزن فصل الاتحاد عبدالرزاق حمدالله است که تاکنون توانسته ۵ گل به ثمر برساند. کریم بنزما و رومارینیو نیز در تمامی مسابقات تاکنون ۳ گل به ثمر رسانده‌اند.
کریم بنزما، انگولو کانته و رومارینیو با ۲ پاس گل، بهترین گلسازهای این فصل این تیم عربستانی هستند و مارسلو گروهه، دروازه‌بان این تیم با ۵ کلین شیت آمار خوبی را در این فصل داشته است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.