تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31681

افسوس بازیگر «آتش و باد»‌ از زمان و شرایط پخش سریال/ بسیار آموختم

افسوس بازیگر «آتش و باد»‌ از زمان و شرایط پخش سریال/ بسیار آموختم

سپهر محمودی بازیگر نقش خورشید در سریال تلویزیونی «آتش و باد» که در نقش یک کاراکتر آرام ظاهر شده، درباره شروع فعالیت‌های بازیگری‌اش گفت: حدود ۱۶ سال است که تئاتر کار می‌کنم و خوشحالم که برای این نقش انتخاب شدم. وی در خصوص کار در مجموعه‌ای که بیشتر سکانس‌هایش در فضای غیر آپارتمانی می‌گذرد، اظهار

سپهر محمودی بازیگر نقش خورشید در سریال تلویزیونی «آتش و باد» که در نقش یک کاراکتر آرام ظاهر شده، درباره شروع فعالیت‌های بازیگری‌اش گفت: حدود ۱۶ سال است که تئاتر کار می‌کنم و خوشحالم که برای این نقش انتخاب شدم.
وی در خصوص کار در مجموعه‌ای که بیشتر سکانس‌هایش در فضای غیر آپارتمانی می‌گذرد، اظهار کرد: برای من ایفای نقش در این سریال همانند حضور در ورکشاپ آموزشی بود؛ سوارکاری، کار کردن در طبیعت با آب و هوای مختلف، کار در فضاهای مختلف تاریخی همچنین از همه مهم‌تر حضور در کنار بزرگان سینما از موقعیت‌هایی بود که به ندرت برای یک بازیگر مهیا می‌شود.
این بازیگر افزود: در این کار از آقای راعی و تمام عوامل گروه به خصوص مدیران هر بخش، چه گریم، چه لباس، چه صحنه و تمام همکاران بسیار آموختم. آقای نجاریان هم بسیار شریف، خوش قول و خوش وعده هستند. در آن برهه از زمان هرکاری که بابت ایفای بهتر نقش از دستم برمی‌آمد انجام دادم. به طور مثال موقعت‌های نقش را با کمک آقای راعی اتود می‌زدیم، در تمرین‌ها از او کمک می‌گرفتم و تمام سواد و انرژی خود را برای این نقش به کار گرفتم.
محمودی با اشاره به تلاش گروهی بیش از ۲۰۰ نفر برای ساخت این سریال گفت: گروه حدود سه سال کنار هم در شرایط سخت و طاقت فرسا کار کردند و حتی تعدادی از عوامل از جمله زنده یاد استاد کریم اکبری مبارکه در طول ساخت این اثر از دنیا رفتند. اما صد حیف زمانی کار پخش شد که تماشاچی با تلویزیون قهر بود.
سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.