تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 40679

افتتاح ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کشور

افتتاح ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کشور

یعقوب سلیمانی، امروز(جمعه، ۵ آبان) در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای باغکل خوانسار، اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بر اصول و اهدافی که کاهش آلام مردم را به دنبال دارد استوار است.در کنوانسیون چهارگانه ژنو انجام برخی اقدامات حتی با دشمن هم منع شده، اما اکنون شاهد هستیم که بیمارستان‌ها

یعقوب سلیمانی، امروز(جمعه، ۵ آبان) در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای باغکل خوانسار، اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بر اصول و اهدافی که کاهش آلام مردم را به دنبال دارد استوار است.در کنوانسیون چهارگانه ژنو انجام برخی اقدامات حتی با دشمن هم منع شده، اما اکنون شاهد هستیم که بیمارستان‌ها امنیت ندارند و آنها را با موشک می‌زنند.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیرخواهی وظیفه ماست ادامه داد: هلال احمر از همان ساعات اولیه اتفاقات غزه در حضور میدانی داوطلبان و کادر پزشکی هلال احمر در غزه در راستای کمک رسانی بشردوستانه مبتنی بر قوانین بین‌المللی اعلام آمادگی کرد. هم چنین پک بیمارستان آماده انتقال به غزه است، چند روز است که هواپیمایی با حدود ۷۰ تن اقلام دارویی آماده حرکت به سمت غزه است، اما مجوز پرواز ندادند.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ارزیابی که انجام شد اصفهان جزو استان‌هایی است که در حوادث جاده‌ای رتبه اول و در سایر حوادث رتبه دوم کشور را دارد. هزار و ۵۰۹ پایگاه امدادی و مراکز امدادی در کل کشور داریم که از این تعداد ۶۱۴ پایگاه جاده ای است.همچنین در دولت فعلی ۵۰ پایگاه امداد و نجات  جاده‌ای ساخته شده که ۱۲ پایگاه خیر ساز است و ۸ مرکز درمانی نیز افتتاح شده است.
سلیمانی یادآور شد: طی یک سال و نیم گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در کل کشور افتتاح شده است. در دو سال اخیر تعداد عملیات‌های امداد و نجات به حدود ۹۰ هزار عملیات رسیده که بیش از ۹ هزار عملیات در استان اصفهان انجام شده است. افرادی که خدمات امداد و نجات را دریافت کردند گوشه‌ای از زحمات داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمر را دیده‌اند.
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.