تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 36283

اعزام ۸ تکواندوکار ایران به پاریس با سرپرستی هادی ساعی

اعزام ۸ تکواندوکار ایران به پاریس با سرپرستی هادی ساعی

به گزارش ایسنا، رقابتهای تکواندوی گرندپری پاریس ۲۰۲۳ دهم تا دوازدهم شهریورماه به میزبانی پاریس فرانسه با حضور نفرات برتر رنکینگ ۸ وزن المپیکی بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.  با اعلام سازمان تیم های ملی، در گروه بانوان مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم به این مسابقات

به گزارش ایسنا، رقابتهای تکواندوی گرندپری پاریس ۲۰۲۳ دهم تا دوازدهم شهریورماه به میزبانی پاریس فرانسه با حضور نفرات برتر رنکینگ ۸ وزن المپیکی بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
 با اعلام سازمان تیم های ملی، در گروه بانوان مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم به این مسابقات اعزام می شوند و در گروه آقایان نیز مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.
در این رقابت ها مینو مداح در گروه بانوان سرمربی است؛ همچنین بیژن مقانلو سرمربی و مجید افلاکی مربی گروه آقایان هستند. گفتنی است افشین رهبری نیز پزشک تیم خواهد بود و هادی ساعی نیز سرپرست تیم است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.