تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 36617

اسلامی: بررسی فایل‌های متقاضیان انتخابات مجلس آغاز شد

اسلامی: بررسی فایل‌های متقاضیان انتخابات مجلس آغاز شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محسن اسلامی درباره بررسی مدارک و اطلاعات متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی همه فایل‌هایی که متقاضیان در سامانه پیش‌ثبت نام بارگذاری کرده‌اند آغاز شده و اگر فایلی نقص داشت مثلا کیفیت مطلوبی نداشت، به  متقاضیان با ارسال پیامکی اعلام می‌کنیم تا اطلاعات خود را

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، محسن اسلامی درباره بررسی مدارک و اطلاعات متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی همه فایل‌هایی که متقاضیان در سامانه پیش‌ثبت نام بارگذاری کرده‌اند آغاز شده و اگر فایلی نقص داشت مثلا کیفیت مطلوبی نداشت، به  متقاضیان با ارسال پیامکی اعلام می‌کنیم تا اطلاعات خود را ویرایش کنند.
وی ادامه داد: از فردا مدارک متقاضیانی که کامل و بدون نقص است را برای ثبت احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی، وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارسال می‌کنیم و آنها یک ماه فرصت دارند تا صحت‌سنجی این مدارک را اعلام کنند. وقتی این صحت‌سنجی انجام و گواهی متقاضیان صادر شد، کد رهگیری برای هر داوطلب تعیین شده و برای آنها ارسال می‌گردد تا ۲۷ مهر که زمان ثبت‌ نام نهایی است.
اسلامی در پایان گفت: اگر داوطلب اعتراضی داشته باشد، وارد سامانه شده و با لینکی که معرفی می‌کنیم، اعتراض خود را ثبت می‌کند. تا ۲۴ ساعت قبل از شروع ثبت نام نهایی فرصت اعتراض وجود دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.