تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 37888

استارت نوینی‌ها در لیگ سی‌وششم با مهره‌های تازه

استارت نوینی‌ها در لیگ سی‌وششم با مهره‌های تازه

تیم هندبال سپاهان نوین که در فاصله ۳ روز مانده تا شروع لیگ سی‌وششم هندبال از تصمیم انحلالش منصرف شد و دوباره با انجام مراحل و شرایط به‌عنوان تیم دوازدهم به جمع لیگ‌برتری‌ها اضافه شد، پس از استراحت در هفته نخست رقابت‌ها، امروز (شنبه، ۱۸ شهریورماه) از ساعت ۱۶ در کازرون برابر نیروی زمینی شهید

تیم هندبال سپاهان نوین که در فاصله ۳ روز مانده تا شروع لیگ سی‌وششم هندبال از تصمیم انحلالش منصرف شد و دوباره با انجام مراحل و شرایط به‌عنوان تیم دوازدهم به جمع لیگ‌برتری‌ها اضافه شد، پس از استراحت در هفته نخست رقابت‌ها، امروز (شنبه، ۱۸ شهریورماه) از ساعت ۱۶ در کازرون برابر نیروی زمینی شهید شاملی استارت خواهد زد.
سپاهان‌نوین در گام نخست با جواد صادقی، دروازه‌بان باسابقه هندبال ایران که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سپاهان و سپاهان‌نوین را در کارنامه داشت، قرارداد بست.
وی که سابقه کسب عنوان قهرمانی آسیا و قرار گرفتن در جمع ۵ دروازه‌بان برتر هندبال ساحلی جهان را در کارنامه دارد، در فصل گذشته به‌عنوان کاپیتان تیم گیتی‌پسند در لیگ برتر به میدان رفت.
در ادامه امیرحسین صابری، علی حفیظیان و علیرضا احمدپور ۳ بازیکن فصل گذشته تمدید کردند. صابری ۲۲ ساله است و در پست بغل چپ به میدان می‌رود، وی فصل گذشته به تیم سپاهان‌نوین پیوست. علی حفیظیان که چهارمین سال حضور خود در سپاهان‌نوین را آغاز می‌کند، ۲۰ ساله است و از محصولات آکادمی زردپوشان به شمار می‌آید. احمدپور نیز مانند حفیظیان در چهارمین سال حضور خود در سپاهان‌نوین قرار دارد و با ۲۱ سال سن در پست گوشه راست بازی می‌کند.
به گزارش ایسنا، رضا توکلی‌نیا، متین صفوی، رضا شهبازی و امیرحسین کاشیان با عقد قراردادی به تیم هندبال سپاهان‌نوین پیوستند. توکلی‌نیا دروازه‌بان فصل گذشته تیم سپاهان است، وی ۲۱ سال سن دارد و از محصولات آکادمی سپاهان است. صفوی در پست بغل راست بازی می‌کند، او نیز مانند توکلی‌نیا ۲۱ ساله است و از آکادمی سپاهان به هندبال ایران معرفی شده است. شهبازی که سابقه حضور در سپاهان، ذوب‌آهن و نخلستان دشتستان را در کارنامه دارد، ۲۱ ساله است و در پست خط‌زن به میدان می‌رود. کاشیان نیز ۲۰ سال سن دارد و پست تخصصی وی بغل چپ است.
سپاهان‌نوین پیش از این با هدایت شهداد مرتجی به جایگاه سوم مشترک لیگ سی‌وپنجم هندبال کشور دست یافت که امسال با تغییرات زیادی به استقبال بازی نخستش خواهد رفت، مهم‌ترین آن انتقال مرتجی و تعدادی از بازیکنان همچون بهنام‌نیا به سپاهان است.
از سوی دیگر سرمربی نوین هنوز اعلام نشده است. 
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.